ilość wyników: 4
Ciekawych pozycji było znacznie więcej niż znalazło się w naszym krótkim zestawieniu. Samych nowych książek o AI, wartych polecenia i wydanych w ostatnim roku w Polsce, uzbieralibyśmy z tuzin. Musieliśmy jednak dokonać radykalnych wyborów i wytypować top 10.
Czytaj więcejPremierowo publikujemy rozmowę z dr Stanisławem Trzcińskim, autorem wydanej niedawno nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN książki "Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji". W druku rozmowa ukaże się w styczniowym wydaniu "Media Marketing Polska".
Czytaj więcejTo praca naukowa, na dodatek potężna objętościowo, ale mimo wykorzystania czasem przytłaczającej ilości danych - nie tylko dla profesjonalistów. W dużej mierze za sprawą barwnej osobowości autora i daru opowiadania, który z pewnością posiada.
Czytaj więcejMuzyka w polskich reklamach to na ogół albo przeróbki wielkich przebojów - zgodnie z zasadą: lubimy najbardziej to, co dobrze znamy - albo utwory z banków dźwięków, czyli stocka.
Czytaj więcej