Wyniki wyszukiwania dla tagu - starcom-mediavest-group
ilość wyników: 21

T-Mobile w klimacie "Gwiezdnych wojen" marketing

T-Mobile w klimacie "Gwiezdnych wojen"

Operator przygotował kampanię we współpracy z Disney Polska.

Czytaj więcej
Tranzyt mocno w górę media-ooh

Tranzyt mocno w górę

Według raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej
Personal media i przyszłość UHDTV media-inne

Personal media i przyszłość UHDTV

Podczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.

Czytaj więcej
Social at heart? No... nie do końca opinie

Social at heart? No... nie do końca

Wszystkie agencje digitalowe, interaktywne, reklamowe czy mediowe chcą być dzisiaj jak najbardziej "social at heart". Czy Polska obfituje w dobre kampanie socialmediowe? - pyta Paweł Modzelewski, head of social Starcom MediaVest Group.

Czytaj więcej
SMG: Jest dobrze, będzie trochę lepiej reklama

SMG: Jest dobrze, będzie trochę lepiej

Podobnie jak we wcześniejszych okresach raportowania czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków reklamowych sektora handel oraz produkty farmaceutyczne, leki, a także wzrost wydatków sektora FMCG.

Czytaj więcej
Po pół roku 3-proc. wzrost reklamy TV media-tv

Po pół roku 3-proc. wzrost reklamy TV

Starcom MediaVest Group (SMG) wycenia ten segment na 1,983 mld zł.

Czytaj więcej
O czym pamiętać, szykując misję na Marsa - drugi dzień Festival of Media opinie

O czym pamiętać, szykując misję na Marsa - drugi dzień Festival of Media

Jak bumerang wróciły pojęcia programmatiku i content marketingu. Do słów kluczowych dołączył mobile, ale także w kontekście treści i technologii. Spostrzeżeniami z FOM 2015 dzielą się Beata Golubińska, chief operating officer w Starcom MediaVest Group (SMG), i Rafał Wachnik, head of strategy SMG.

Czytaj więcej
Punkty zwrotne - refleksje z Festiwalu Mediów w Rzymie opinie

Punkty zwrotne - refleksje z Festiwalu Mediów w Rzymie

"Tipping point", tytuł książki Malcolma Gladwella, mógłby stać się hasłem konferencji Festival of Media (FOM), która rozpoczęła się wczoraj w Rzymie. Spostrzeżeniami dzielą się Beata Golubińska, chief operating officer w Starcom MediaVest Group (SMG), i Rafał Wachnik, head of strategy SMG.

Czytaj więcej
Więcej niż widz okazjonalny media-tv

Więcej niż widz okazjonalny

Badanie SMG pokazuje, że ok. 20 proc. internautów, którzy oglądają telewizję, poświęca jej godzinę lub nawet mniej czasu w ciągu dnia. Do rekordu statystycznego Polaka im daleko. Czy sposób konsumpcji oferty telewizyjnej przez użytkowników sieci zmieni rynek TV?

Czytaj więcej
Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł reklama

Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł

W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.

Czytaj więcej