Wyniki wyszukiwania dla tagu - starcom
ilość wyników: 132

Spot Smarzowskiego dla Onetu na 100-lecie niepodległości Polski [wideo] reklama

Spot Smarzowskiego dla Onetu na 100-lecie niepodległości Polski [wideo]

Kreacją i realizacją kampanii "Sto Lat Polsko" zajęła się FCB Bridge2Fun, media kupował Starcom.

Czytaj więcej
Przetargi bez końca media-inne

Przetargi bez końca

- Swoje budżety mediowe będą przeglądać firmy z takich sektorów jak motoryzacja, telekomunikacja, napoje i przekąski, farmacja. Będziemy przez to bardzo zajęci w tym roku - mówi w rozmowie z "Media & Marketing Polska" Vittorio Bonori, global brand president Zenith.

Czytaj więcej
Raiffeisen Polbank reklamuje aplikację Mobilny Portfel [wideo] reklama

Raiffeisen Polbank reklamuje aplikację Mobilny Portfel [wideo]

Twarzą kampanii został pisarz Szczepan Twardoch.

Czytaj więcej
Wracają "Legendy Północy" marki Specjal reklama

Wracają "Legendy Północy" marki Specjal

Kreację ponownie stworzyła agencja GoldenSubmarine.

Czytaj więcej
Żywiec promuje trasę tegorocznego Męskiego Grania [wideo] reklama

Żywiec promuje trasę tegorocznego Męskiego Grania [wideo]

Za komunikację ATL marki Żywiec odpowiada agencja 2012.

Czytaj więcej
MediaCom wygrywa Adidasa media-inne

MediaCom wygrywa Adidasa

W Polsce firma była obsługiwana dotąd przez Carat.

Czytaj więcej
IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV reklama

IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV

Brand safety, viewability i adblocki to największe wyzwania reklamy online. Najwyższe wzrosty przed reklamą mobilną.

Czytaj więcej
Totalizator Sportowy reklamuje piłkarskie zdrapki reklama

Totalizator Sportowy reklamuje piłkarskie zdrapki

Elementami kampanii są m.in. billboardy sponsorskie wokół miniserialu TVP2 "Trzecia połowa".

Czytaj więcej
Domy mediowe pracują za 0,001 proc. prowizji za zakup TV opinie

Domy mediowe pracują za 0,001 proc. prowizji za zakup TV

Natomiast rabaty w radiu i prasie przekraczają już 80 proc.

Czytaj więcej
77 proc. Polaków obejrzy mistrzostwa świata w TV media-tv

77 proc. Polaków obejrzy mistrzostwa świata w TV

15 proc. planuje z okazji finałów piłkarskich MŚ 2018 zakup nowego telewizora lub już go kupiło - wynika m.in. z badania HX Study zrealizowanego na zlecenie Starcomu i Samsung Electronics Polska.

Czytaj więcej