Wyniki wyszukiwania dla tagu - starlink
ilość wyników: 28

Tranzyt mocno w górę media-ooh

Tranzyt mocno w górę

Według raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej
MediaCom liderem we wstępnym raporcie Stars za 2015 r. media-inne

MediaCom liderem we wstępnym raporcie Stars za 2015 r.

W podziale na grupy mediowe najwięcej udziałów miało GroupM - 32,4 proc.

Czytaj więcej
Mediowcy nie odpoczywają opinie

Mediowcy nie odpoczywają

Zgodnie z zapowiedzią z mojej poprzedniej kolumny przetargowej doczekaliśmy się startu nowych przetargów w sektorze FMCG i ubezpieczeniowym. Niebawem atmosferę podgrzeje jeszcze IKEA.

Czytaj więcej
PZU czeka na nowego szefa opinie

PZU czeka na nowego szefa

Andrzej Klesyk pozostawia firmę w zdecydowanie lepszej kondycji, niż gdy obejmował w niej rządy.

Czytaj więcej
VivaKi w obliczu wyzwania opinie

VivaKi w obliczu wyzwania

SMG i ZOG zostały wystawione na próbę i muszą walczyć o utrzymanie ważnych klientów. Domaniewska stoi? Na pewno w przetargach.

Czytaj więcej
Spadki dużych telewizji media-tv

Spadki dużych telewizji

W okresie od stycznia do marca br. cztery stacje: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, straciły łącznie 3,3 proc. przychodów ze sprzedaży.

Czytaj więcej
Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł reklama

Starlink: w 2014 r. rynek reklamy wart był 7,28 mld zł

W 2015 r. wydatki wzrosną o 2,7-3,3 proc. - prognozuje dom mediowy.

Czytaj więcej
Rok 2014 - wzrosty i spadki reklama

Rok 2014 - wzrosty i spadki

Według Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.

Czytaj więcej
Blisko 2-proc. wzrost rynku reklamy w I półroczu reklama

Blisko 2-proc. wzrost rynku reklamy w I półroczu

Według raportu Starlinka dzięki większym inwestycjom marketerów farmaceutycznych i FMCG udało się osiągnąć taką dynamikę wzrostu.

Czytaj więcej
Rewolucja wydawców media-prasa

Rewolucja wydawców

Wydawcy szykują poważne zmiany w prezentacji wyników czasopism. To pierwszy od wielu lat tak poważny krok, który ma na celu zwiększyć atrakcyjność reklamową prasy.

Czytaj więcej