ilość wyników: 13
Premiera, element kampanii społecznej "Zrozumieć transpłciowość", odbyła się 31 marca - w Międzynarodowym Dniu Widoczności Osób Transpłciowych,
Czytaj więcejWieloplatformowa historia miłosna została nominowana w 26. edycji Webby Awards w obszarze reklamy, mediów i PR w kategorii "Najlepsza strategia rozwoju".
Czytaj więcejNagrodę główną zdobył zespół w składzie Joanna Bauer i Joanna Wojtach.
Czytaj więcejJury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.
Czytaj więcejAwansuje ze stanowiska head of social media.
Czytaj więcejPremiera opowieści o życiu młodych ludzi w czasie pandemii 14 lutego. W rolach głównych Julia Wieniawa i Maciej Musiałowski.
Czytaj więcejSeria audiobooków Davida Morrella, wydana przez Storytel (premiera 2 lutego), to oryginalna wersja kultowego filmu o weteranie z Wietnamu.
Czytaj więcejJeszcze kilka lat temu temat wydawał się daleką abstrakcją. Jednak coraz skuteczniej przebija się do mainstreamu. Jest to również zasługa licznych kampanii marketingowych - o projekcie "Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej" rozmawiamy z jego twórcami.
Czytaj więcejO tym, jak Polacy odkrywają coraz to nowe obszary w świecie audio rozmawiamy z Jakubem Barzakiem, dyrektorem marketingu Storytel Polska.
Czytaj więcejW tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.
Czytaj więcej