ilość wyników: 48
Czy w naszej branży można mówić o superrelacjach i zdrowych mechanizmach współpracy międzyludzkiej? Trudno z przekonaniem odpowiedzieć twierdząco, jeśli przeanalizować dane z badania Wavemaker zrealizowanego pod patronatem SAR i IAA - pisze Paweł Gala w drugim felietonie z cyklu #NaGalowo.
Czytaj więcejStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych realizowanego corocznie dla zrzeszonych w SAR podmiotów, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.
Czytaj więcejPomoc w potrzebie i działania CSR, wspierające dodatkowo wizerunek marek - to jedno - ale dla marketerów to także 2 milionów nowych konsumentów, którzy układają sobie życie "na nowo" w Polsce - mówi Anna Roman-Pluta, strategy director OS3.
Czytaj więcej21 listopada świętujemy Światowy Dzień Telewizji ustanowiony przez ONZ. W ten dzień przypada również szósta rocznica powstania pierwszej w Polsce platformy wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl, będącej częścią projektu tv♥ TVN Media.
Czytaj więcejW czasie YouTube Brandcast ogłoszone zostało globalne partnerstwo YouTube z Shopify.
Czytaj więcejPartnerem głównym tej edycji konkursu jest mBank.
Czytaj więcejNajszybciej zaczęły reagować same marki. Holdingi reklamowe później, ale również pokazały jedność w tej sytuacji. Pomoc do Ukrainy płynie szerokim strumieniem - również z naszej branży
Czytaj więcejDeklarowane stawki godzinowe w roku 2022 zwiększyły się przeciętnie o 10% w porównaniu ze styczniem 2021 r.
Czytaj więcejPowstaje portal z ofertami pracy kierowanymi do osób zdecydowanych pozostać w Ukrainie i tych, którzy opuścili kraj.
Czytaj więcejTegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1327 zgłoszeń.
Czytaj więcej