Wyniki wyszukiwania dla tagu - stroer
ilość wyników: 14

Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa media-ooh

Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa

IGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.

Czytaj więcej
Gortat, Brodka i Kamiński promują Muzeum Narodowe reklama

Gortat, Brodka i Kamiński promują Muzeum Narodowe

Kampania realizowana jest pod hasłem "A ty, co zobaczysz?"

Czytaj więcej
IGRZ publikuje raport o rynku OOH media-ooh

IGRZ publikuje raport o rynku OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.

Czytaj więcej
Ströer Digital Media uruchamia TagLife marketing

Ströer Digital Media uruchamia TagLife

To platforma wspierająca micro-influencer marketing.

Czytaj więcej
OOH: kierunek digital media-ooh

OOH: kierunek digital

Branża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie.

Czytaj więcej
Rewolucji nie będzie media-ooh

Rewolucji nie będzie

Rozpoczął się kolejny rok, w którym nie tylko branża out-of-home, ale cały rynek reklamowy czekać będzie na narzędzie, które ma pozwolić na porównanie działań OOH z innymi mediami i ustandaryzowanie danych. Outdoor Track, bo o nim mowa, nadal nie został wdrożony, a prace nad badaniem trwają.

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty media-ooh

OOH notuje kolejne wzrosty

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
OOH wyzwaniem dla digitalu media-ooh

OOH wyzwaniem dla digitalu

Technologia wpływa na modele biznesowe w branży reklamowej, umożliwiając wdrożenie nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Testy Google pokazują, że DOOH może stać się medium, które będzie można precyzyjnie zaprogramować i skoordynować z kampaniami realizowanymi w innych mediach elektronicznych.

Czytaj więcej
Branża pyta o Postar opinie

Branża pyta o Postar

Wyniki badań outdooru spółki joint venture AMS, Stroer i Clear Channel mają być dostępne w drugiej połowie br., ale szczegóły przedsięwzięcia wciąż nie są znane. Andrzej Grudziński, pełnomocnik zarządu Cityboard Media, wystosował list otwarty do firm odpowiedzialnych za Postar.

Czytaj więcej
Postar w zawieszeniu opinie

Postar w zawieszeniu

Pierwsze wyniki badań spółki, którą założą firmy AMS, Stroer i Clear Channel, powinny być dostępne w drugiej połowie roku. Niestety, od stycznia br., kiedy UOKiK wydał zgodę na powołanie joint venture, główni zainteresowani milczą.

Czytaj więcej