Wyniki wyszukiwania dla tagu - sw-research
ilość wyników: 19
Polacy są przywiązani do swoich telefonów [badanie] marketing

64% ankietowanych wymienia smartfon dopiero, gdy jest to konieczne, np. z powodu jego zużycia - to jeden z wyników badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Huawei CBG Polska.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (16) media-internet

Wiemy, jak ważne w dzisiejszym internetowym środowisku jest bezpieczeństwo. Marki również zaczynają coraz bardziej dbać o tę kwestię. Zapraszamy do lektury kolejnego odcinka cyklu o nowościach w social mediach, który przygotowuje Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (14) media-internet

Spora dawka nowości przed nami, w tym o reklamach na Netfliksie i nowym narzędziu pomocnym dla osób, które planują działania marketingowe na TikToku. Zaprasza jak co tydzień Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (5) media-internet

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics co tydzień prezentuje przegląd innowacji i trendów w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej
Nie ma sprzedaży bez płatności online - jak odnosić sukcesy w e-commerce? marketing

Dobrze przemyślany proces zakupowy wspierany przez e-płatności, pomaga sklepom przyciągnąć i utrzymać klientów, tym samym zwiększając konwersję.

Czytaj więcej
62% rodziców zamierza wydać więcej na wyprawkę szkolną marketing

To wynik najnowszego badania SW Research na zlecenie Empiku.

Czytaj więcej
Wavemaker: Marketingowcy z wykrzywionym obrazem Polaków w czasie pandemii marketing

Wśród pracowników branży piramidę potrzeb zdominowały internet, paczkomaty, komunikatory wideo i VoD, a wśród polskich internautów mocniej niż wśród badanych marketingowców zaznaczyła się rola telewizji, radia czy modlitwy - wynika z badania.

Czytaj więcej
Rusza badanie dotyczące równości płci w reklamie i marketingu reklama

Oddolna, otwarta inicjatywa jest adresowanych do wszystkich dla których równość i różnorodność jest ważna, chcą inicjować pozytywne zmiany w swoim miejscu pracy i całej branży.

Czytaj więcej
Fortum z kampanią edukacyjną "Kraina GOZ" marketing

Kampania ma zmienić stan świadomości Polaków, z których ponad połowa - jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research - nie zetknęła się z określeniem "Gospodarka Obiegu Zamkniętego".

Czytaj więcej
Innogy z raportem "Zielone miasta i gminy" marketing

Za działania na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego odpowiedzialność ponoszą głównie rząd i samorządy (tak uważa 71% ankietowanych), ale także biznes (48%) - wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research.

Czytaj więcej