ilość wyników: 19
64% ankietowanych wymienia smartfon dopiero, gdy jest to konieczne, np. z powodu jego zużycia - to jeden z wyników badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Huawei CBG Polska.
Czytaj więcejWiemy, jak ważne w dzisiejszym internetowym środowisku jest bezpieczeństwo. Marki również zaczynają coraz bardziej dbać o tę kwestię. Zapraszamy do lektury kolejnego odcinka cyklu o nowościach w social mediach, który przygotowuje Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejSpora dawka nowości przed nami, w tym o reklamach na Netfliksie i nowym narzędziu pomocnym dla osób, które planują działania marketingowe na TikToku. Zaprasza jak co tydzień Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics co tydzień prezentuje przegląd innowacji i trendów w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejDobrze przemyślany proces zakupowy wspierany przez e-płatności, pomaga sklepom przyciągnąć i utrzymać klientów, tym samym zwiększając konwersję.
Czytaj więcejTo wynik najnowszego badania SW Research na zlecenie Empiku.
Czytaj więcejWśród pracowników branży piramidę potrzeb zdominowały internet, paczkomaty, komunikatory wideo i VoD, a wśród polskich internautów mocniej niż wśród badanych marketingowców zaznaczyła się rola telewizji, radia czy modlitwy - wynika z badania.
Czytaj więcejOddolna, otwarta inicjatywa jest adresowanych do wszystkich dla których równość i różnorodność jest ważna, chcą inicjować pozytywne zmiany w swoim miejscu pracy i całej branży.
Czytaj więcejKampania ma zmienić stan świadomości Polaków, z których ponad połowa - jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research - nie zetknęła się z określeniem "Gospodarka Obiegu Zamkniętego".
Czytaj więcejZa działania na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego odpowiedzialność ponoszą głównie rząd i samorządy (tak uważa 71% ankietowanych), ale także biznes (48%) - wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research.
Czytaj więcej