Wyniki wyszukiwania dla tagu - t-mobile
ilość wyników: 39

Gorący marketingowy Mundial opinie

Gorący marketingowy Mundial

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji mogą być szansą dla naszych piłkarzy, jak również marketerów.

Czytaj więcej
Jakub Barzak marketing managerem w Storytel marketing

Jakub Barzak marketing managerem w Storytel

Wcześniej pracował w Young & Rubicam, gdzie jako business director odpowiadał za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach.

Czytaj więcej
Instytut Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w okresie świątecznym reklama

Instytut Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w okresie świątecznym

W grudniu największy budżet na reklamę przeznaczyła branża handlowa, a marką, która zainwestowała najwięcej był Media Expert (54,5 mln zł).

Czytaj więcej
Nie tylko "Satisfaction" - muzyka w reklamie reklama

Nie tylko "Satisfaction" - muzyka w reklamie

Muzyka w polskich reklamach to na ogół albo przeróbki wielkich przebojów - zgodnie z zasadą: lubimy najbardziej to, co dobrze znamy - albo utwory z banków dźwięków, czyli stocka.

Czytaj więcej
McCann wzmacnia zespół strategii i social mediów reklama

McCann wzmacnia zespół strategii i social mediów

Do agencji dołączają Natalia Żmuda i Cezary Kuik.

Czytaj więcej
TVN uruchamia aplikację WebHop media-internet

TVN uruchamia aplikację WebHop

Umożliwia bezpłatne korzystanie z internetu mobilnego w zamian za oglądanie reklam.

Czytaj więcej
Orange wygrywa z Plusem spór o reklamy reklama

Orange wygrywa z Plusem spór o reklamy

Czy można "sądzić" firmę za naruszenie norm, do przestrzegania których się nie zobowiązywała?

Czytaj więcej
Nowa kampania T-Mobile dla firm [wideo] reklama

Nowa kampania T-Mobile dla firm [wideo]

W spocie występuje Bogusław Linda.

Czytaj więcej
T-Mobile reklamuje Superwyprzedaż marketing

T-Mobile reklamuje Superwyprzedaż

Smartfony do 80 proc. taniej. Kampanię z udziałem Piotra Kędzierskiego przygotowały: Bridge2Fun, G7, Agencja Warszawa, LiquidThread i Starcom.

Czytaj więcej
Bogusław Linda zareklamuje T-Mobile marketing

Bogusław Linda zareklamuje T-Mobile

Kampania ruszy w TV, prasie, OOH, digital, radiu i w punktach sprzedaży. Realizacja: Bridge2Fun, Starcom, Liquid Thread, ARC Worldwide, agencja Warszawa.

Czytaj więcej