Wyniki wyszukiwania dla tagu - t-mobile
ilość wyników: 14

T-Mobile oferuje Nielimitowany Internet Domowy [wideo] reklama

T-Mobile oferuje Nielimitowany Internet Domowy [wideo]

To kluczowy dla operatora projekt i największa tegoroczna kampania.

Czytaj więcej
Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r. media-tv

Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r.

Rośnie dominacja branż telekomowej i retail.

Czytaj więcej
Letnie festiwale ponad podziałami marketing

Letnie festiwale ponad podziałami

Letnie festiwale mają coraz częściej charakter interdyscyplinarny, łącząc różne gatunki sztuki i formy aktywności.

Czytaj więcej
T-Mobile daje Netfliksa w prezencie [wideo] reklama

T-Mobile daje Netfliksa w prezencie [wideo]

Rusza nowa kampania reklamowa.

Czytaj więcej
Trudne wybory opinie

Trudne wybory

Zaczyna się postępowanie na wybór domu mediowego Deutsche Telekom. Przetarg dotyczy rynku europejskiego. Czekamy na finał w Alior Banku. Za to w kolejce po budżet Intermarche ustawił się MediaCom.

Czytaj więcej
T-Mobile zachęca: wybierz Supernet w Superduecie marketing

T-Mobile zachęca: wybierz Supernet w Superduecie

T-Mobile uzupełnia portfolio ofert abonamentowych dla klientów indywidualnych o ofertę multi-sim. Reklamuje ją Maja Ostaszewska.

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r.

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej

Ludzie nie lubią banków? Przeciwnie [wywiad] marketing


Ludzie nie lubią banków? Przeciwnie [wywiad]

- Banki w Polsce mają teraz jeden z trudniejszych momentów w historii, głównie ze względu na presję regulacyjną. Ale ta sytuacja na szczęście nie wpływa na rzeczywistą ocenę banków jako instytucji 
- mówi Artur Sikora, CMO Banku Zachodniego WBK.

Czytaj więcej
UOKiK bada reklamy rejestracji prepaid marketing

UOKiK bada reklamy rejestracji prepaid

Urząd ochrony konsumentów "przypomina" przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, że reklama może wprowadzać w błąd także formą graficzną - choćby tzw. małym drukiem.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Mistrzostwa nieznanych sponsorów

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej