Wyniki wyszukiwania dla tagu - tatra
ilość wyników: 10

Kufle z górką marketing

Kufle z górką

Ubiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.

Czytaj więcej
Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską marketing

Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską

InBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.

Czytaj więcej
190 butelek na głowę marketing

190 butelek na głowę

Mimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.

Czytaj więcej
Piwo się warzy marketing

Piwo się warzy

Chociaż sprzedaż Grupy Żywiec w ub.r. wzrosła, to jej zyski lekko spadły. Rosnące koszty wymuszą podwyżki - zapowiada jej zarząd. Tymczasem zaskakująco dobre wyniki uzyskał Carlsberg Polska. Pomogło mu Euro 2012.

Czytaj więcej
Warka na lato, Żywiec - na jesień marketing

Warka na lato, Żywiec - na jesień

Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, mówi o efektach letniej kampanii piwa Warka i przyszłości marki Żywiec.

Czytaj więcej
Czy Polacy pokochają piwo z lemoniadą? marketing

Czy Polacy pokochają piwo z lemoniadą?

Dwaj najwięksi producenci piwa wprowadzili w tym sezonie napoje typu radler.

Czytaj więcej
Browar za browar reklama

Browar za browar

Wygrana grupy Starcom MediaVest w globalnym przetargu grupy Heineken pozwoli jej spokojniej podejść do prawdopodobnej utraty Kompanii Piwowarskiej. Pytanie tylko, kto na początku przyszłego roku zajmie się obsługą Grupy Żywiec.

Czytaj więcej
Żywiec - wciąż bez agencji opinie

Żywiec - wciąż bez agencji

Legendarna polska marka piwa nie miała od wielu miesięcy kampanii wizerunkowej i rusza z kolejnym przetargiem.

Czytaj więcej
PKO BP na finiszu opinie

PKO BP na finiszu

Prawdopodobnie już tylko dwa domy mediowe walczą o największy budżet w segmencie bankowym.

Czytaj więcej
Bez stereotypu ani rusz reklama

Bez stereotypu ani rusz

Robert Zydel, consumer manager Saatchi & Saatchi Think Tank, analizuje to, co zostaje w głowie konsumenta.

Czytaj więcej