Wyniki wyszukiwania dla tagu - tbwa
ilość wyników: 11

Podskórna siła panie-przodem

Podskórna siła

Marka Vichy z portfolio L'Oreala po raz pierwszy w swojej historii decyduje się na komunikat adresowany do kobiet z wyraźnym wskazaniem na siłę.

Czytaj więcej
Piotruś Pan nie żyje reklama

Piotruś Pan nie żyje

Śmierć Robina Williamsa jest nie tylko wielką stratą dla przemysłu filmowego. Aktor wziął udział w wielu kampaniach reklamowych potężnych marek międzynarodowych.

Czytaj więcej
Cztery statuetki Cannes Lions w Polsce reklama

Cztery statuetki Cannes Lions w Polsce

180heartbeats + Jung v. Matt, Young & Rubicam i Getin Noble Bank nagrodzeni na festiwalu.

Czytaj więcej
Change Plus reklama

Change Plus

Agencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.

Czytaj więcej
Ogilvy & Mather pod jednym dachem reklama

Ogilvy & Mather pod jednym dachem

Połączenie większej sieciowej agencji z lokalną spółką córką to coraz częstsze rozwiązanie na rynku.

Czytaj więcej
Dyrektor na swoim reklama

Dyrektor na swoim

Drabina awansów nie jest nieskończenie długa. Gdy jest się na szczycie kariery kreatywnej, rynek pracy robi się bardzo mały, a do emerytury daleko. W tej sytuacji niektórzy wybierają ucieczkę w bok - założenie firmy.

Czytaj więcej
Adidas rusza po puchar artykuly

Adidas rusza po puchar

Marketer wkracza w decydującą fazę komunikacji związanej z Euro 2012. Firma chce pokonać futbolowego lidera - Nike.

Czytaj więcej
Kredą po ścianie artykuly

Kredą po ścianie

Wyobraź sobie pracę w biurze, w którym czujesz się jak w krainie czarów. Wyobraź sobie - tylko tyle ci pozostało, pracownicy agencji reklamowych mają to codziennie na żywo.

Czytaj więcej
Rzeczywistość to nie bajka artykuly

Rzeczywistość to nie bajka

Kraft zatrudnił celebrytkę do kampanii Delicji, by zwiększyć ich sprzedaż. Ten w sumie trafny wybór może się jednak nie obronić - oceniają stratedzy.

Czytaj więcej
Menedżerów TippingPoint patent na wódkę artykuly

Menedżerów TippingPoint patent na wódkę

Piotr Alchimowicz, dyrektor kreatywny, oraz Filip Wołowski, dyrektor zarządzający agencji reklamowej TippingPoint z grupy TBWA, mają pomysł na zmianę sposobu komunikacji czystej.

Czytaj więcej