Wyniki wyszukiwania dla tagu - telewizja-polska
ilość wyników: 10

TVP Sport inwestuje w e-sport media-tv

TVP Sport inwestuje w e-sport

Nadawca został wyłącznym partnerem cyklu rozgrywek Intel Extreme Masters, ESL One i ESL Mistrzostwa Polski

Czytaj więcej
TVP: 200 godzin transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018 media-tv

TVP: 200 godzin transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018

Przygotowano też transmisje internetowe i projekty social mediowe.

Czytaj więcej
TVP Kultura z nową oprawą graficzną media-tv

TVP Kultura z nową oprawą graficzną

Nową oprawę nawiązującą do przedwojnia stworzyła artystka Julia Mirny.

Czytaj więcej
Oferta BR TVP 2018: dojrzali konsumenci docenieni media-tv

Oferta BR TVP 2018: dojrzali konsumenci docenieni

Polityka sprzedaży Biura Reklamy TVP na 2018 r. zakłada wzrost cen od 2 do 8 proc. Inflacja jest jednocyfrowa i różna w zależności od wielkości budżetu.

Czytaj więcej
"Pod wspólnym niebem" - nowy serial komediowy w TVP2 od września media-tv

"Pod wspólnym niebem" - nowy serial komediowy w TVP2 od września

Występują m.in.: Anna Samusionek, Piotr Szwedes i Marek Bukowski.

Czytaj więcej
Zwycięstwo Stocha w Zakopanem oglądało w TVP 8,2 mln widzów media-tv

Zwycięstwo Stocha w Zakopanem oglądało w TVP 8,2 mln widzów

Średnia widownia wyniosła ponad 6,7 mln widzów, co przełożyło się na 45,8 proc. udziałów publicznego nadawcy.

Czytaj więcej
Rajd Dakar wraca do Telewizji Polskiej media-tv

Rajd Dakar wraca do Telewizji Polskiej

Od 2 stycznia relacje z 39. edycji najsłynniejszego rajdu terenowego widzowie obejrzą w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na stronie Sport.tvp.pl.

Czytaj więcej
Wideo z potencjałem media-tv

Wideo z potencjałem

Z badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.

Czytaj więcej
MIPTV 2015: Polska w cieniu opinie

MIPTV 2015: Polska w cieniu

Polska oferta telewizyjna nie była szeroko dyskutowana na zakończonych właśnie targach telewizyjnych w Cannes. Miejmy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie inaczej.

Czytaj więcej
Niepomijalne wideo media-internet

Niepomijalne wideo

Rynek treści i reklamy wideo w internecie zyskuje na znaczeniu. O tym dyskutowali w zeszłym tygodniu eksperci podczas panelu zorganizowanego przez IAB Polska.

Czytaj więcej