Wyniki wyszukiwania dla tagu - tesco
ilość wyników: 38

Tesco proponuje swoim dostawcom mierzalne media in-store marketing

Tesco proponuje swoim dostawcom mierzalne media in-store

Wdrożeniem nowych narzędzi służących optymalizacji i mierzeniu wyników działań marek w sklepach zajmie się Dunnhumby poprzez spółkę córkę Connect Media.

Czytaj więcej
Tesco i Świat Książki najlepszymi sieciami omnichannel w swoich branżach marketing

Tesco i Świat Książki najlepszymi sieciami omnichannel w swoich branżach

Piotr i Paweł, Auchan i Castorama najsłabiej spełniają kryteria omnichannel - wynika z badania Lizard Media.

Czytaj więcej
Tesco poszerza współpracę z Dunnhumby marketing

Tesco poszerza współpracę z Dunnhumby

Connect Media from dunnhumby to oferta w pełni mierzalnych mediów w punktach sprzedaży.

Czytaj więcej
Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów media-ooh

Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów

Przez internet przeszła fala oburzenia dyskryminującym charakterem kreacji.

Czytaj więcej
Tesco obniża zawartość cukru w napojach marek własnych marketing

Tesco obniża zawartość cukru w napojach marek własnych

Nowy standard to mniej niż łyżeczka cukru w 100 ml.

Czytaj więcej
Ruszył czeski e-sklep Lidla marketing

Ruszył czeski e-sklep Lidla

To pierwszy sklep internetowy tej sieci w Europie Środkowo-Wschodniej. Wiele wskazuje na to, że projekt pojawi się też w Polsce.

Czytaj więcej
Wielka Brytania: Tesco ulepsza Clubcard marketing

Wielka Brytania: Tesco ulepsza Clubcard

Zmiany obejmują między innymi wprowadzenie nowej, zbliżeniowej karty Clubcard.

Czytaj więcej
Zakupy żywności dziś i w przyszłości marketing

Zakupy żywności dziś i w przyszłości

Pojawia się coraz więcej inteligentnych rozwiązań zakupowych, które mogą zmienić oblicze rynku FMCG w Polsce.

Czytaj więcej
Zakupy z Tesco dostarczy robot marketing

Zakupy z Tesco dostarczy robot

Sieć testuje dostawy tego typu w Londynie

Czytaj więcej
Polacy lubią dyskonty marketing

Polacy lubią dyskonty

Niemal 60 proc. rodzimych nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG, wynika z badania GfK Shopping Monitor przeprowadzonego w listopadzie 2016 r.

Czytaj więcej