ilość wyników: 8
Kampanię dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki realizuje agencja Labcon we współpracy z Value Media, SalesTube i Media Read.
Czytaj więcejYouTube w Polsce ma już ponad 10 milionów widzów w przedziale 24-44 lat. W grupie 18+ jest to ponad 20 milionów.
Czytaj więcejDo zespołu dołączyli m.in. Maciej Stuhr, Michał Rusinek, Dorota Segda i Tomasz Raczek.
Czytaj więcejNie zdawałem sobie sprawy, że zasięg aktywności na YouTube jest w Polsce tak duży i dotyczy wszystkich pokoleń - mówi Tomasz Raczek, dziennikarz, publicysta i krytyk filmowy, który niedawno uruchomił na YT kanał "Wideorecenzja".
Czytaj więcejWcześniej pracowała dla magazynów "Cosmopolitan" i "Joy".
Czytaj więcejW poniedziałek, 2 października w kinie Cinema City Galeria Mokotów odbyło się pierwsze powakacyjne spotkanie Klubu Pasjonatów Kina NAM zorganizowane przez dom reklamy kinowej New Age Media we współpracy z wydawnictwem VFP Communications.
Czytaj więcej6 lutego w kinie Cinema City Galeria Mokotów odbyło się kolejne spotkanie Klubu Pasjonatów Kina NAM zorganizowane przez dom reklamy kinowej New Age Media we współpracy z wydawnictwem VFP Communications.
Czytaj więcej