Wyniki wyszukiwania dla tagu - toyota
ilość wyników: 10

Marketing, jaki znamy, umrze marketing

Marketing, jaki znamy, umrze

Pieniądze płyną dziś do Facebooka i Google. Wiąże się z tym zanik idei kreacji - mówi Martin Lindstrom, specjalista brandingu, wizjoner, futurolog i autor poczytnych książek o marketingu.

Czytaj więcej
Aviva zachęca do inwestowania [wideo] reklama

Aviva zachęca do inwestowania [wideo]

Promuje serwis Aviva24.pl oraz loterię.

Czytaj więcej
Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r. marketing

Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r.

Dane pochodzą z narzędzia AdReport, będącego częścią spółki Ströer Digital Media.

Czytaj więcej
Toyota, Škoda i Watchdog Polska pierwszymi wyróżnionymi w konkursie reklamy radiowej adFM AWARDS 2017 media-radio

Toyota, Škoda i Watchdog Polska pierwszymi wyróżnionymi w konkursie reklamy radiowej adFM AWARDS 2017

Znamy pierwsze wyróżnienia organizatora w konkursie reklamy radiowej adFM AWARDS .

Czytaj więcej
Andre Moreira szefem kreacji Toyoty reklama

Andre Moreira szefem kreacji Toyoty

Do tej pory pracował jako global creative director w Havasie.

Czytaj więcej
Antonina Scipio del Campo digital publisherem w Papaya Films media-inne

Antonina Scipio del Campo digital publisherem w Papaya Films

Zaczynała przy produkcji programów rozrywkowych TVN: "X Factor", "Mam talent!".

Czytaj więcej
Po I półroczu rynek samochodów o 17 proc. w górę marketing

Po I półroczu rynek samochodów o 17 proc. w górę

Tytuł lidera utrzymuje Skoda.

Czytaj więcej
Kręta droga Toyoty opinie

Kręta droga Toyoty

Prawdopodobnie lokalny budżet mediowy Toyoty powędruje z Omnicomu do GroupM. Sprawcą zamieszania jest agencja The & Partnership z główną siedzibą w Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej
Reklamowy Super Bowl 2013 reklama

Reklamowy Super Bowl 2013

Finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi stał się nieformalnym świętem narodowym w Stanach Zjednoczonych. XLV finał miał największą oglądalność w historii - 111 mln widzów.

Czytaj więcej
Marketing 3.0  w czasach turbulencji opinie

Marketing 3.0 w czasach turbulencji

"Obyś żył w ciekawych czasach" - w Chinach takie życzenia to przekleństwo. Zdaje się jednak, że się spełniło. I to u wszystkich. Jesteśmy świadkami kryzysu, który jest inny niż wszystkie, pisze Mariusz Ryciak, creative & art director w Brand New Heaven.

Czytaj więcej