Wyniki wyszukiwania dla tagu - tp-sa
ilość wyników: 10

T-Mobile pokaże pazur? opinie

T-Mobile pokaże pazur?

Przejęcie Netii dałoby T-Mobile dostęp do sieci stacjonarnej o zasięgu prawie 2 mln domów. Prawie tylu, ilu klientów Neostrady ma TP SA.

Czytaj więcej
Święty Mikołaj rozdaje telewizory za złotówkę marketing

Święty Mikołaj rozdaje telewizory za złotówkę

Jak co roku przed świętami operatorzy platform satelitarnych biją się o abonentów. Wraz z nasycaniem się rynku wyścig zbrojeń przybiera na sile.

Czytaj więcej
Lumia jak światło w tunelu marketing

Lumia jak światło w tunelu

Czy nowe Lumie z nowym systemem Microsoftu podbudują sprzedaż i wizerunek Nokii? Sądząc po zaangażowaniu marketingowym, fińska firma na to liczy.

Czytaj więcej
Oferty komórkowe "no limits" nie takim hitem? marketing

Oferty komórkowe "no limits" nie takim hitem?

W Playu abonamenty z nielimitowanymi rozmowami za 79 zł stanowią 15 proc. sprzedaży, a w Orange jedną dziesiątą. - Na tyle jest chłonny rynek - komentują analitycy.

Czytaj więcej
Wizerunek kluczem do sukcesu opinie

Wizerunek kluczem do sukcesu

Jarosław Filipek, szef Codes Strategie, ocenia zmiany wizerunkowe kilku dużych korporacji z minionego roku.

Czytaj więcej
Gdzie dwóch się łączy... marketing

Gdzie dwóch się łączy...

...tam trzeci się rozpycha. Play współpracuje z Canal+.

Czytaj więcej
Wygrywają rozumem i sercem reklama

Wygrywają rozumem i sercem

Prowadzący galę Effie prezes Alior Banku Wojciech Sobieraj wysyłał ze sceny SMS-y, a publiczność filmowała uroczystość na smartfonach. Nie było to jednak faux pas, ale nawiązanie do tego, czym dziś żyje świat reklamy. Życie realne przeniosło się do wirtualu i tą samą drogą musi podążać reklama.

Czytaj więcej
Kiksy i hity slodko-kwasno

Kiksy i hity

...czyli co nas ostatnio ujęło, zniesmaczyło lub zachwyciło.

Czytaj więcej
Brawa za odwagę! opinie

Brawa za odwagę!

Maciej Burlikowski, "MMP": I znów przychodzi nam pochwalić Playa. Półżartem powiem, że to już trochę nudne.

Czytaj więcej
Szukanie punktów styku marketing

Szukanie punktów styku

Dwa najczęściej odmieniane słowa w kontekście transakcji zakupu Plusa przez Zygmunta Solorza-Żaka to: imperium i synergia. Imperium, choć to określenie może na wyrost, rzeczywiście powstaje, natomiast o synergie, przynajmniej szybkie i bezpośrednie, będzie już trudniej.

Czytaj więcej