ilość wyników: 7
Ostatnio był dyrektorem marketingu i strategii marki w Gazeta.pl.
Czytaj więcej- Jest dziś jasne, że skuteczna komunikacja musi być spójna w różnorodności. Działania marki powinny się nawzajem wzmacniać i napędzać. Klienci potrzebują jednego partnera, z którym mogą zaplanować i wdrożyć spójną strategię komunikacji - mówi Szymon Gutkowski, managing director DDB & Tribal.
Czytaj więcejW ostatnim czasie social media zdominowały dwie akcje: #jedzjablka i Ice Buckett Challenge. O ile ta druga ma charakter globalny, o tyle uczestnictwo w pierwszej ma być dla niektórych potwierdzeniem patriotyzmu. Co my mamy z tej akcji oprócz ton jabłek do zagospodarowania?
Czytaj więcejW tegorocznych edycjach konkursów Media Trendy oraz KTR nie przyznano najważniejszych nagród.
Czytaj więcejW walizce najważniejsza jest prezentacja, bez niej przetarg nie może się odbyć. Ciekawe konkursy online'owe rozstrzygnęła m.in. Grupa Żywiec, a farmaceutyki przejrzały domy mediowe.
Czytaj więcejCzy miejski wojownik okaże się tak skuteczny jak dżentelmeni w melonikach?
Czytaj więcejBe digital or die. Trwa wyścig zbrojeń, gdyż digital to jedyna kategoria, gdzie można poszukiwać wzrostu. Część z agencji przejmie agencje digitalowe, to jednak dopiero połowa sukcesu.
Czytaj więcej