Wyniki wyszukiwania dla tagu - tv4
ilość wyników: 6

Rynek reklamy TV nadal rośnie media-tv

Rynek reklamy TV nadal rośnie

Raport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.

Czytaj więcej
Po pół roku 3-proc. wzrost reklamy TV media-tv

Po pół roku 3-proc. wzrost reklamy TV

Starcom MediaVest Group (SMG) wycenia ten segment na 1,983 mld zł.

Czytaj więcej
NATPE Europe: Polska w tle opinie

NATPE Europe: Polska w tle

Targi NATPE Europe to bez wątpienia jedno z największych spotkań branży telewizyjnej w regionie CEE. Kolejna praska edycja, która zakończyła się kilka dni temu, rzeczywiście to potwierdziła. Szkoda tylko, że polskie media i polska oferta na tym ważnym evencie są w zasadzie niewidoczne.

Czytaj więcej
Coraz większa fragmentaryzacja media-tv

Coraz większa fragmentaryzacja

Spada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?

Czytaj więcej
TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych media-tv

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Czytaj więcej
Przede wszystkim kontent opinie

Przede wszystkim kontent

"Content is the king" powtarzają specjaliści ds. mediów społecznościowych. Jak się jednak okazuje, zasada ta równie dobrze pasuje do planowania telewizji - pisze Piotr Bieńko, prezes zarządu Codemedia.

Czytaj więcej