Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvn-media
ilość wyników: 17

Wspólny projekt Stowarzyszenia SAR i TVN Media - #opiniejuroraeffie marketing

Wspólny projekt Stowarzyszenia SAR i TVN Media - #opiniejuroraeffie

Celem jest przedstawienie opinii na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością komunikacji marketingowej.

Czytaj więcej
Marketing, jaki znamy, umrze marketing

Marketing, jaki znamy, umrze

Pieniądze płyną dziś do Facebooka i Google. Wiąże się z tym zanik idei kreacji - mówi Martin Lindstrom, specjalista brandingu, wizjoner, futurolog i autor poczytnych książek o marketingu.

Czytaj więcej
Jaguar promuje SUV-a E-Pace [wideo] reklama

Jaguar promuje SUV-a E-Pace [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media.

Czytaj więcej
Viacom rusza z kanałem Nicktoons media-tv

Viacom rusza z kanałem Nicktoons

Program kierowany jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Nowa stacja trafia do oferty reklamowej Premium TV.

Czytaj więcej
TVN Media: w 2018 r. ceny wzrosną o 4-8 proc. media-tv

TVN Media: w 2018 r. ceny wzrosną o 4-8 proc.

Biuro reklamy TVN ujawniło ofertę reklamową na 2018 r.

Czytaj więcej
Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017 reklama

Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017

Wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie.

Czytaj więcej
W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017 media-tv

W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017

W czasie 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 odbędą się dyskusje o najnowszych trendach na rynku telewizji, telekomunikacji i reklamy.

Czytaj więcej
Publicis rusza z nową kampanią dla Renault reklama

Publicis rusza z nową kampanią dla Renault

To nowa odsłona działań "True stories".

Czytaj więcej
Sympatia.pl rusza z nową kampanią [wideo] reklama

Sympatia.pl rusza z nową kampanią [wideo]

Działania będą prowadzone pod hasłem "Daj się poznać".

Czytaj więcej
TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP" media-inne

TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"

To już 12. edycja Raportu Specjalnego "Biura Reklamy" przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.

Czytaj więcej