Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvn-media
ilość wyników: 13

TVN Media: w 2018 r. ceny wzrosną o 4-8 proc. media-tv

TVN Media: w 2018 r. ceny wzrosną o 4-8 proc.

Biuro reklamy TVN ujawniło ofertę reklamową na 2018 r.

Czytaj więcej
Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017 reklama

Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017

Wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie.

Czytaj więcej
W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017 media-tv

W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017

W czasie 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 odbędą się dyskusje o najnowszych trendach na rynku telewizji, telekomunikacji i reklamy.

Czytaj więcej
Publicis rusza z nową kampanią dla Renault reklama

Publicis rusza z nową kampanią dla Renault

To nowa odsłona działań "True stories".

Czytaj więcej
Sympatia.pl rusza z nową kampanią [wideo] reklama

Sympatia.pl rusza z nową kampanią [wideo]

Działania będą prowadzone pod hasłem "Daj się poznać".

Czytaj więcej
TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP" media-inne

TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"

To już 12. edycja Raportu Specjalnego "Biura Reklamy" przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.

Czytaj więcej
Mamy chaos [wywiad] media-inne

Mamy chaos [wywiad]

- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.

Czytaj więcej
Atmedia: 

gdy znika broker opinie

Atmedia: 

gdy znika broker

Historia Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.

Czytaj więcej
Koniec polityki miłości w telewizji media-tv

Koniec polityki miłości w telewizji

TVN tupnął nogą i ostro zmienił swoją politykę handlową. Agencje oficjalnie cieszą się, że jest szansa na unormowanie sytuacji z cenami reklam. Po cichu jednak zastanawiają się, co zrobić z kosztami, jakie zagwarantowały dotychczas w przetargach mediowych.

Czytaj więcej
Atmedia - efekt domina media-inne

Atmedia - efekt domina

Broker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.

Czytaj więcej