Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvn
ilość wyników: 13

Ruszyła kampania promocyjna oferty mobilnej Onetu [wideo] reklama

Ruszyła kampania promocyjna oferty mobilnej Onetu [wideo]

Działania promocyjne obejmą telewizję, internet oraz radio.

Czytaj więcej
Outhorn rusza z kampanią Misja Sierra Nevada marketing

Outhorn rusza z kampanią Misja Sierra Nevada

Najsilniejsze jak dotąd wsparcie reklamowe marki.

Czytaj więcej
TVN wprowadzi letnią ramówkę z premierowymi produkcjami media-tv

TVN wprowadzi letnią ramówkę z premierowymi produkcjami

W ofercie m.in. druga edycja "Projektu Lady" i "Domu marzeń".

Czytaj więcej
"Spotkanie ze smakiem" - nowy kulinarny program marki Kamis w TVN media-tv

"Spotkanie ze smakiem" - nowy kulinarny program marki Kamis w TVN

Kampanię przygotowały LiquidThread i Starcom.

Czytaj więcej
Powrót "Milionerów" w TVN wspiera projekt z chatbotem artykuly

Powrót "Milionerów" w TVN wspiera projekt z chatbotem

Za pomysłem stoją agencja Starcom oraz start-up Wandlee.

Czytaj więcej
Pedigree sponsorem programu "Misja pies" w TVN media-tv

Pedigree sponsorem programu "Misja pies" w TVN

Sponsor oprócz tradycyjnej komunikacji przygotuje m.in. specjalne zestawy dla uczestników.

Czytaj więcej
Trzy nowości w wiosennej ramówce TVN media-tv

Trzy nowości w wiosennej ramówce TVN

Kanał powraca też do sprawdzonych formatów sprzed kilku sezonów. Nowości pojawią się również w kanałach tematycznych grupy.

Czytaj więcej
M jak mężczyzna, t jak telewizja media-tv

M jak mężczyzna, t jak telewizja

Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i  stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.

Czytaj więcej
MEC: widzowie doceniają naziemną TV media-tv

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Czytaj więcej
Rynek reklamy TV nadal rośnie media-tv

Rynek reklamy TV nadal rośnie

Raport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.

Czytaj więcej