Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvn24
ilość wyników: 11

Squid pomaga dotrzeć do istotnych treści media-internet

Squid pomaga dotrzeć do istotnych treści

O mobilnej aplikacji dla osób, które niezbyt garną się do czytania, ale można je przekonać, że czytać warto, rozmawiamy z Tomaszem Lisem, Country Managerem Polska w firmie Squid.

Czytaj więcej
M jak mężczyzna, t jak telewizja media-tv

M jak mężczyzna, t jak telewizja

Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i  stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.

Czytaj więcej
Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł reklama

Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł

To o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.

Czytaj więcej
Więcej niż widz okazjonalny media-tv

Więcej niż widz okazjonalny

Badanie SMG pokazuje, że ok. 20 proc. internautów, którzy oglądają telewizję, poświęca jej godzinę lub nawet mniej czasu w ciągu dnia. Do rekordu statystycznego Polaka im daleko. Czy sposób konsumpcji oferty telewizyjnej przez użytkowników sieci zmieni rynek TV?

Czytaj więcej
TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych media-tv

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Czytaj więcej
Polacy chcą taniej lub za darmo media-tv

Polacy chcą taniej lub za darmo

Aż 30 proc. widzów kablówek i platform rozważa rezygnację, co piąty widz telewizji naziemnej myśli o płatnej TV, wynika z analiz MEC "Projekt Cyfrowizja"

Czytaj więcej
Agora bardziej optymistyczna niż TVN media-inne

Agora bardziej optymistyczna niż TVN

Wydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.

Czytaj więcej
Opinia w różnych odcieniach media-internet

Opinia w różnych odcieniach

Powstały niedawno projekt Natemat.pl przekroczył już 800 tys. RU. Czy ten wynik to nie efekt dość skutecznego mariażu treści a la Pudelek.pl i TVN24?

Czytaj więcej
TVN powalczy z Polsatem? media-tv

TVN powalczy z Polsatem?

Chociaż obie spółki mediowe są mocno zadłużone, to ich kondycja i perspektywy różnią się zasadniczo.

Czytaj więcej
In vino gaudium marketing

In vino gaudium

Nie dla koneserów, ale lekkie i przyjemne - taką koncepcję ma firma winiarska Ambra dla przejętej w ub.r. od Carlsberga marki El Sol. Mocno inwestuje w jej wsparcie reklamowe, nie zapomina też o swej dotychczasowej sztandarowej marce Cin & Cin.

Czytaj więcej