Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp-info
ilość wyników: 5

M jak mężczyzna, t jak telewizja media-tv

M jak mężczyzna, t jak telewizja

Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i  stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.

Czytaj więcej
Więcej niż widz okazjonalny media-tv

Więcej niż widz okazjonalny

Badanie SMG pokazuje, że ok. 20 proc. internautów, którzy oglądają telewizję, poświęca jej godzinę lub nawet mniej czasu w ciągu dnia. Do rekordu statystycznego Polaka im daleko. Czy sposób konsumpcji oferty telewizyjnej przez użytkowników sieci zmieni rynek TV?

Czytaj więcej
Kobiety też lubią sport opinie

Kobiety też lubią sport

Mimo że kolejne edycje ważnych imprez sportowych przyciągają "tłumy przed telewizory", to prognozy widowni TVP często wzbudzają niedowierzanie wśród plannerów z domów mediowych - pisze Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy TVP.

Czytaj więcej
W Greyu piją teraz Tyskie reklama

W Greyu piją teraz Tyskie

Największa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.

Czytaj więcej
Sponsoriada w Londynie marketing

Sponsoriada w Londynie

Wiele światowych marek mocno zaangażowało się w igrzyska olimpijskie, ale w Polsce po Euro impreza od strony marketingowej wypada blado.

Czytaj więcej