Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp-sport
ilość wyników: 16

TVP: mecze mundialu ogląda online ok. 5 mln internautów media-internet

TVP: mecze mundialu ogląda online ok. 5 mln internautów

Witryna Sport.tvp.pl notuje rekordy odwiedzin.

Czytaj więcej
TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen media-tv

TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.

Czytaj więcej
Mundial 2018: mecz Polska - Senegal oglądało ponad 11 mln widzów media-tv

Mundial 2018: mecz Polska - Senegal oglądało ponad 11 mln widzów

Udział w rynku widowni wyniósł 78 proc.

Czytaj więcej
TVP Sport inwestuje w e-sport media-tv

TVP Sport inwestuje w e-sport

Nadawca został wyłącznym partnerem cyklu rozgrywek Intel Extreme Masters, ESL One i ESL Mistrzostwa Polski

Czytaj więcej
TVP: 200 godzin transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018 media-tv

TVP: 200 godzin transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018

Przygotowano też transmisje internetowe i projekty social mediowe.

Czytaj więcej
TVP pokaże piłkarski Puchar Francji media-tv

TVP pokaże piłkarski Puchar Francji

Nadawca zakupił prawa transmisyjne na najbliższe dwa lata.

Czytaj więcej
Rajd Dakar wraca do Telewizji Polskiej media-tv

Rajd Dakar wraca do Telewizji Polskiej

Od 2 stycznia relacje z 39. edycji najsłynniejszego rajdu terenowego widzowie obejrzą w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na stronie Sport.tvp.pl.

Czytaj więcej
Rio bez rekordów media-tv

Rio bez rekordów

Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

Czytaj więcej
Mundial okiem analityka TV opinie

Mundial okiem analityka TV

Które mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.

Czytaj więcej
Kobiety kochają piłkę nożną media-tv

Kobiety kochają piłkę nożną

Kobiety bardzo chętnie oglądają mistrzostwa w telewizji. Ta część widowni nie zawsze jest dostatecznie doceniana w trakcie mistrzostw przez reklamodawców - wynika z raportu agencji Quest (Starcom MediaVest Group).

Czytaj więcej