Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp
ilość wyników: 65

"Poradnik 50+" trafia na rynek media-prasa

"Poradnik 50+" trafia na rynek

Wydawnictwo Bauer uzupełnia portfolio w segmencie pism dla dojrzałych kobiet.

Czytaj więcej
Katarzyna Buszkowska dyrektorem informacji w Radiu Zet media-radio

Katarzyna Buszkowska dyrektorem informacji w Radiu Zet

Na stanowisku zastępuje Daniela Adamskiego, który pełnił tę funkcję od ośmiu lat.

Czytaj więcej
"Wiadomości" podlaskie, "Fakty" śląskie media-tv

"Wiadomości" podlaskie, "Fakty" śląskie

Gdyby wszyscy Polacy oglądali tak jak mieszkańcy Podkarpacia lub woj. świętokrzyskiego, TVP1 wciąż byłaby liderem rynku - pokazuje analiza agencji MEC.

Czytaj więcej
TVP rozpoczyna produkcję serialu "Korona królów" media-tv

TVP rozpoczyna produkcję serialu "Korona królów"

Będzie to serial historyczny, którego akcja dzieje się w czasach Kazimierza Wielkiego.

Czytaj więcej
Promedica24 startuje z kampanią telewizyjną [wideo] reklama

Promedica24 startuje z kampanią telewizyjną [wideo]

Działania realizują: Walk Creative i OMD. Za aktywacje w internecie odpowiada Cube Group.

Czytaj więcej
MEC: Rynek płatnej TV może stracić 1,5 mln klientów po zmianach w abonamencie RTV media-tv

MEC: Rynek płatnej TV może stracić 1,5 mln klientów po zmianach w abonamencie RTV

Trzech na czterech abonentów nie chce, by ich dane osobowe były przekazywane Poczcie Polskiej.

Czytaj więcej
TVP pokaże reality show o ochotnikach trenowanych przez komandosów media-tv

TVP pokaże reality show o ochotnikach trenowanych przez komandosów

Publiczna telewizja kupiła format od BBC. Emisja 18-odcinkowej serii jesienią w TVP1.

Czytaj więcej
Za nami spokojniejszy rok reklama

Za nami spokojniejszy rok

Według agencji Starcom (Publicis Media) w 2016 r. rynek reklamy wzrósł o 3 proc., do 8,3 mld zł. W IV kwartale powiało optymizmem - w tym okresie wartość rynku urosła aż o 3,9 proc. Dom mediowy przewiduje, że w 2017 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-3 proc.

Czytaj więcej
Discovery i TVP podpisały umowę dotyczącą transmisji z igrzysk media-tv

Discovery i TVP podpisały umowę dotyczącą transmisji z igrzysk

Umowa dotyczy igrzysk olimpijskich w 2018 r. (zimowych) i 2020 r. (letnich).

Czytaj więcej
Delecta i rozbrajanie mamy reklama

Delecta i rozbrajanie mamy

Delecta przypomina kampanię z rozbrajaniem mamy. Marka promuje Owocowe Kubki.

Czytaj więcej