Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp
ilość wyników: 85

Paweł Wilkowicz naczelnym Sport.pl media-internet

Paweł Wilkowicz naczelnym Sport.pl

Dla serwisu pracuje od 2013 r.

Czytaj więcej
NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki" media-tv

NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki"

Działania reklamowe realizują: Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.

Czytaj więcej
Platige Image przygotuje nową oprawę "Wiadomości" media-tv

Platige Image przygotuje nową oprawę "Wiadomości"

Firma producencka oprócz prac dla TVP stworzy również projekty dla oferty piłkarskiej Polsatu.

Czytaj więcej
TVP: mecze mundialu ogląda online ok. 5 mln internautów media-internet

TVP: mecze mundialu ogląda online ok. 5 mln internautów

Witryna Sport.tvp.pl notuje rekordy odwiedzin.

Czytaj więcej
TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen media-tv

TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.

Czytaj więcej
Hyundai z Maroon 5 na mundial [wideo] reklama

Hyundai z Maroon 5 na mundial [wideo]

Amerykański zespół wykonał aranżację kultowego utworu Boba Marleya "Three Little Birds".

Czytaj więcej
PKP Intercity z miniserialem reklamowym w TVP reklama

PKP Intercity z miniserialem reklamowym w TVP

Sześcioodcinkowy "Pociąg do podróży" będzie emitowany przed "Rodzinką.pl".

Czytaj więcej
Orange największy potencjał wzrostu widzi w światłowodach marketing

Orange największy potencjał wzrostu widzi w światłowodach

Dzięki współpracy z TVP i NC+ 120 tys. abonentów będzie mogło obejrzeć wszystkie mecze mundialu w jakości 4K.

Czytaj więcej
TVP uruchamia własny serwis SVoD media-tv

TVP uruchamia własny serwis SVoD

W ten sposób TVP chce promować płacenie abonamentu RTV, ale będzie też dostęp płatny - za 9,99 zł na miesiąc.

Czytaj więcej
TVP miała w 2017 r. o 8,4 proc. mniej wpływów z reklam media-tv

TVP miała w 2017 r. o 8,4 proc. mniej wpływów z reklam

Za to z abonamentu RTV nadawca uzyskał o 256 mln zł więcej.

Czytaj więcej