Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp1
ilość wyników: 44

Kabaret Chatelet w nowej kampanii Wonga reklama

Kabaret Chatelet w nowej kampanii Wonga

Firma pożyczkowa promuje "Modę na zero".

Czytaj więcej
Dagmara Kowalska dołącza do zespołu Chillizet media-radio

Dagmara Kowalska dołącza do zespołu Chillizet

Była dziennikarka RDC poprowadzi wakacyjne pasma weekendowe i plenerowe audycje stacji.

Czytaj więcej
Rajd Dakar wraca do Telewizji Polskiej media-tv

Rajd Dakar wraca do Telewizji Polskiej

Od 2 stycznia relacje z 39. edycji najsłynniejszego rajdu terenowego widzowie obejrzą w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na stronie Sport.tvp.pl.

Czytaj więcej
M jak mężczyzna, t jak telewizja media-tv

M jak mężczyzna, t jak telewizja

Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i  stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.

Czytaj więcej
SMG Polska: Polsat zarobi na Euro 2016 media-tv

SMG Polska: Polsat zarobi na Euro 2016

Komercyjny nadawca ma szansę na rekordowe przychody z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej we Francji - to jeden z wniosków wypływających z analizy SMG Polska.

Czytaj więcej
Kilka procent optymizmu reklama

Kilka procent optymizmu

Zdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.

Czytaj więcej
SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5 proc. reklama

SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5 proc.

Czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektora produkty farmaceutyczne, leki, jak również wzrost wydatków sektora FMCG, wreszcie wzrost wydatków lidera rynku reklamowego - branży handlowej. W br. rynek ma wzrosnąć o 3,5-4 proc.

Czytaj więcej
Personal media i przyszłość UHDTV media-inne

Personal media i przyszłość UHDTV

Podczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.

Czytaj więcej
Rynek reklamy TV nadal rośnie media-tv

Rynek reklamy TV nadal rośnie

Raport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.

Czytaj więcej
Lidl ekumenicznie reklama

Lidl ekumenicznie

Sieć Lidl wystartowała w Polsce z kolejną platformą komunikacyjną o wielkim zasięgu. Tym razem proponuje już nie tylko pojedynek.

Czytaj więcej