Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp1
ilość wyników: 47

Platige Image przygotuje nową oprawę "Wiadomości" media-tv

Platige Image przygotuje nową oprawę "Wiadomości"

Firma producencka oprócz prac dla TVP stworzy również projekty dla oferty piłkarskiej Polsatu.

Czytaj więcej
TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen media-tv

TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.

Czytaj więcej
Mundial 2018: mecz Polska - Senegal oglądało ponad 11 mln widzów media-tv

Mundial 2018: mecz Polska - Senegal oglądało ponad 11 mln widzów

Udział w rynku widowni wyniósł 78 proc.

Czytaj więcej
Kabaret Chatelet w nowej kampanii Wonga reklama

Kabaret Chatelet w nowej kampanii Wonga

Firma pożyczkowa promuje "Modę na zero".

Czytaj więcej
Dagmara Kowalska dołącza do zespołu Chillizet media-radio

Dagmara Kowalska dołącza do zespołu Chillizet

Była dziennikarka RDC poprowadzi wakacyjne pasma weekendowe i plenerowe audycje stacji.

Czytaj więcej
Rajd Dakar wraca do Telewizji Polskiej media-tv

Rajd Dakar wraca do Telewizji Polskiej

Od 2 stycznia relacje z 39. edycji najsłynniejszego rajdu terenowego widzowie obejrzą w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na stronie Sport.tvp.pl.

Czytaj więcej
M jak mężczyzna, t jak telewizja media-tv

M jak mężczyzna, t jak telewizja

Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i  stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.

Czytaj więcej
SMG Polska: Polsat zarobi na Euro 2016 media-tv

SMG Polska: Polsat zarobi na Euro 2016

Komercyjny nadawca ma szansę na rekordowe przychody z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej we Francji - to jeden z wniosków wypływających z analizy SMG Polska.

Czytaj więcej
Kilka procent optymizmu reklama

Kilka procent optymizmu

Zdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.

Czytaj więcej
SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5 proc. reklama

SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5 proc.

Czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektora produkty farmaceutyczne, leki, jak również wzrost wydatków sektora FMCG, wreszcie wzrost wydatków lidera rynku reklamowego - branży handlowej. W br. rynek ma wzrosnąć o 3,5-4 proc.

Czytaj więcej