ilość wyników: 48
Dla porównania, w 2009 r. takich programów było 436. Zdaniem analityków Wavemakera, wyłączając sport, gdzie wielomilionowe "złote strzały" jeszcze padają, epoka 5-milionowych publiczności cyklicznych programów w linearnej TV bezpowrotnie minęła.
Czytaj więcejKoszty reklamy w Telewizji Polskiej od 2023 r. wzrosną średnio o 8%. Biuro zapowiada też rozwój produktów wideo i telewizji hybrydowej z gwarantowaną ceną
Czytaj więcejDwie główne anteny TVP stawiają na rozrywkę i seriale.
Czytaj więcejTylko dwie nowości znajdą się w wiosennych ramówkach głównych anten TVP.
Czytaj więcejWedług raportu Nielsena największe wpływy reklamowe zanotowały stacje: Polsat, TVN i TVP2.
Czytaj więcejProgram, który poprowadzi Artur Orzech, rusza 7 kwietnia.
Czytaj więcejW tej roli zobaczymy m.in. Grzegorza Miśtala, Agatę Konarską, Annę Popek i Sylwię Dekiert.
Czytaj więcejElementami kampanii są m.in. billboardy sponsorskie wokół miniserialu TVP2 "Trzecia połowa".
Czytaj więcejWystępują m.in.: Anna Samusionek, Piotr Szwedes i Marek Bukowski.
Czytaj więcejFirma pożyczkowa promuje "Modę na zero".
Czytaj więcej