ilość wyników: 28
Jedna z czołowych sieci handlowych w Europie jest partnerem zarówno samego turnieju w 2024 r., jak i eliminacji, które ruszyły 23 marca br.
Czytaj więcejSpecyfika branży eventowej sprawia, że każdy może znaleźć swój fragment rynku. Klienci oczekiwać będą nowych usług, takich jak telewizyjne eventy online, które wymagają odpowiednich narzędzi i know-how. Zdaniem Marka Jankowskiego z Platige Image jest przestrzeń na realizację tradycyjnych eventów.
Czytaj więcejNadawca publiczny pozyskał prawa do pokazywania w kanale otwartym jednego środowego meczu tych rozgrywek.
Czytaj więcejMecze UEFA Women's Champions League będą po raz pierwszy dostępne za darmo w skali globalnej.
Czytaj więcejKampanii towarzyszy akcja - milion flag do odbioru w kolekturach.
Czytaj więcejWielki sport żyje ze sprzedaży praw do transmisji telewizyjnych. W jaki sposób rozwój OTT zmieni ten biznes?
Czytaj więcejKiedyś rządziły dystrybucja i zasięgi, teraz najważniejszy jest kontent i to on decyduje, kto jest najlepszy - twierdzi Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.
Czytaj więcejNa największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.
Czytaj więcejCo się zmienia? Kto straci najwięcej? - prognozuje Kuba Kossut, CEO MediaCom Warszawa.
Czytaj więcej