Wyniki wyszukiwania dla tagu - uefa
ilość wyników: 28
Lidl oficjalnym partnerem UEFA Euro 2024 marketing

Jedna z czołowych sieci handlowych w Europie jest partnerem zarówno samego turnieju w 2024 r., jak i eliminacji, które ruszyły 23 marca br.

Czytaj więcej
Rynek tradycyjnych eventów nie zniknie marketing

Specyfika branży eventowej sprawia, że każdy może znaleźć swój fragment rynku. Klienci oczekiwać będą nowych usług, takich jak telewizyjne eventy online, które wymagają odpowiednich narzędzi i know-how. Zdaniem Marka Jankowskiego z Platige Image jest przestrzeń na realizację tradycyjnych eventów.

Czytaj więcej
Wybrane mecze Ligi Mistrzów UEFA na antenach TVP media-tv

Nadawca publiczny pozyskał prawa do pokazywania w kanale otwartym jednego środowego meczu tych rozgrywek.

Czytaj więcej
Współpraca DAZN i YouTube umożliwi ogólnodostępną transmisję Ligi Mistrzyń UEFA [wideo] media-internet

Mecze UEFA Women's Champions League będą po raz pierwszy dostępne za darmo w skali globalnej.

Czytaj więcej
Totalizator z kampanią na Euro 2020 i igrzyska olimpijskie w Tokio [wideo] reklama

Kampanii towarzyszy akcja - milion flag do odbioru w kolekturach.

Czytaj więcej
Euro 2024, 2028 i mundial 2026 w TVP media-tv

Publiczny nadawca wygrał przetarg UEFA.

Czytaj więcej
Internet zmienia sport marketing

Wielki sport żyje ze sprzedaży praw do transmisji telewizyjnych. W jaki sposób rozwój OTT zmieni ten biznes?

Czytaj więcej
Bieg dwa razy szybszy [rozmowa z Markiem Szkolnikowskim] media-tv

Kiedyś rządziły dystrybucja i zasięgi, teraz najważniejszy jest kontent i to on decyduje, kto jest najlepszy - twierdzi Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.

Czytaj więcej
Wielobój nieoczywisty media-tv

Na największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.

Czytaj więcej
Brak igrzysk i Euro 2020 - jak wpłyną na branżę reklamową? opinie

Co się zmienia? Kto straci najwięcej? - prognozuje Kuba Kossut, CEO MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej