ilość wyników: 8
Brytyjski piłkarz-celebryta rozstaje się z dotychczasowym partnerem - XIX Entertainment, firmą zajmującą się m.in. managementem artystów oraz produkcją muzyczną i telewizyjną.
Czytaj więcejZa kreację kampanii odpowiada agencja 2012, a za działania w internecie - H2O Creative.
Czytaj więcejDzięki środkom zebranym w trakcie kampanii w 2016 r. udało się zainstalować 107 pomp wodnych w Afryce.
Czytaj więcejPoprzednio związany był ze 180heartbeats + J. v. M.
Czytaj więcejPlatforma skierowała zaproszenie do udziału w akcji UNICEF-u do setek influencerów jednocześnie.
Czytaj więcejJak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.
Czytaj więcejW gąszczu hashtagów muszą odnaleźć się marki, które chcą prowadzić efektywną komunikację na Instagramie. Jak zacząć czegoś unikać, jak wyróżnić się pośród dziesiątków tysięcy hashtagów i zwrócić uwagę na naszą markę, o tym pisze Szymon Ślipko, strategy director agencji Shake Hands.
Czytaj więcejCSR na stałe zagościł w przestrzeni marketingowej i nie da się go już marginalizować. O co tak naprawdę chodzi? Dlaczego nie należy mylić CSR z CRM?
Czytaj więcej