Wyniki wyszukiwania dla tagu - unilever
ilość wyników: 55

Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men reklama

Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men

Rusza nowa kampania przygotowana głównie przez Mindshare.

Czytaj więcej
Unilever oszczędza i ma wyniki marketing

Unilever oszczędza i ma wyniki

W pierwszej połowie 2017 r. producent Dove i Algidy zarobił na czysto 3,3 mld euro, o 22,4 proc. więcej niż rok wcześniej. To m.in. efekt planu oszczędnościowego.

Czytaj więcej
Unilever ma chrapkę na markę French's marketing

Unilever ma chrapkę na markę French's

Chce ją sprzedać Reckitt Benckiser.

Czytaj więcej
Monika Strogulska-Dwojak dołącza do El Padre marketing

Monika Strogulska-Dwojak dołącza do El Padre

Obejmie stanowisko PR manager & creative.

Czytaj więcej
Sokół w kolejnej odsłonie kampanii Axe  [wideo] reklama

Sokół w kolejnej odsłonie kampanii Axe [wideo]

Trwa etap teaserowy marki kosmetycznej Unilevera.

Czytaj więcej
Znacznie więcej niż rzecznik [wywiad] marketing

Znacznie więcej niż rzecznik [wywiad]

- Zawód piarowca przeszedł długą drogę, wzrosło jego znaczenie i  prestiż, przynajmniej wewnątrz firm. Na zewnątrz jest chyba nieco inaczej: wciąż trudno wytłumaczyć mi znajomym czy dzieciom, czym tak naprawdę się zajmuję - mówi Paweł Kwiatkowski, sekretarz generalny Danone Nordics, Poland & Baltics

Czytaj więcej
Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 2,3 proc. w I kwartale reklama

Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 2,3 proc. w I kwartale

Napędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media.

Czytaj więcej
Cursor z kontraktem na logistykę materiałów marketingowych Żywiec Zdrój PROMOCJA

Cursor z kontraktem na logistykę materiałów marketingowych Żywiec Zdrój

Cursor z Grupy OEX podpisał umowę na kompleksową obsługę logistyczną materiałów POS z firmą Żywiec Zdrój, największym producentem napojów bezalkoholowych w Polsce1. Realizacja projektu rozpoczęła się na początku kwietnia 2017 roku.

Czytaj więcej
Nestle i Unilever: coraz więcej uwagi dla wschodzących rynków marketing

Nestle i Unilever: coraz więcej uwagi dla wschodzących rynków

Pierwszy kwartał br. dla Unilevera był lepszy od oczekiwań analityków - wartość sprzedaży bez uwzględniania różnic kursowych wzrosła o 2,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (zakładano 2 proc.). Pogłębiona analiza tych danych wskazuje rosnącą rolę rynków wschodzących.

Czytaj więcej
Margaryna Kasia startuje z konkursem kulinarnym marketing

Margaryna Kasia startuje z konkursem kulinarnym

Margaryna z portfolio Unilevera zachęca do wiosennych wypieków.

Czytaj więcej