Wyniki wyszukiwania dla tagu - unilever
ilość wyników: 63

Marka Lipton wspiera WOŚP marketing

Marka Lipton wspiera WOŚP

Na rynek trafia limitowana seria herbaty - całkowity dochód ze sprzedaży produktu wesprze działania fundacji Jerzego Owsiaka.

Czytaj więcej
Ferrero i Unilever kręcą lody marketing

Ferrero i Unilever kręcą lody

Włoski producent słodyczy i brytyjsko-holenderski koncern FMCG wspólnie wprowadzają na rynek lody pod marka Kinder.

Czytaj więcej
Rossmann Marketerem Roku według "Media & Marketing Polska" marketing

Rossmann Marketerem Roku według "Media & Marketing Polska"

Redakcja uhonorowała najlepsze marki i marketerów.

Czytaj więcej
Filmteractive 2017: marki przyszłości marketing

Filmteractive 2017: marki przyszłości

Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości.

Czytaj więcej
Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł reklama

Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł

Wzrost (2,1 proc. w br.) napędzają innowacyjne formaty digitalowe.

Czytaj więcej
Jan Roman będzie pozyskiwać klientów dla Carat Polska media-inne

Jan Roman będzie pozyskiwać klientów dla Carat Polska

Przez kilkanaście lat pracował w spółkach Omnicomu.

Czytaj więcej
Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 1,3 proc. w I półroczu br. reklama

Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 1,3 proc. w I półroczu br.

Najsilniej rosły sektory: media - wzrost wydatków aż o 53,1 mln zł (dynamika +33,2 proc.), oraz napoje i alkohole (+32,4 mln zł, dynamika +16,2 proc.).

Czytaj więcej
Monika Rut rozstaje się z Coty Polska marketing

Monika Rut rozstaje się z Coty Polska

Dyrektor generalna dywizji Consumer Beauty na region Europy Środkowo-Wschodniej odchodzi z firmy po 10 latach.

Czytaj więcej
Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men reklama

Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men

Rusza nowa kampania przygotowana głównie przez Mindshare.

Czytaj więcej
Unilever oszczędza i ma wyniki marketing

Unilever oszczędza i ma wyniki

W pierwszej połowie 2017 r. producent Dove i Algidy zarobił na czysto 3,3 mld euro, o 22,4 proc. więcej niż rok wcześniej. To m.in. efekt planu oszczędnościowego.

Czytaj więcej