Wyniki wyszukiwania dla tagu - uokik
ilość wyników: 22

Plus musi jednak zapłacić 4,5 mln zł kary za reklamy reklama

Plus musi jednak zapłacić 4,5 mln zł kary za reklamy

Sprawa dotyczy kampanii z 2009 r.

Czytaj więcej
Dentsu Aegis Network Polska przejmuje Propeller Film reklama

Dentsu Aegis Network Polska przejmuje Propeller Film

UOKiK wyraził zgodę na transakcję.

Czytaj więcej
UOKIK nakłada 26 mln zł kary na Aflofarm reklama

UOKIK nakłada 26 mln zł kary na Aflofarm

Zdaniem urzędu suplementy RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki Junior były prezentowane w reklamach tak, aby sprawiały wrażenie, że mają właściwości lecznicze.

Czytaj więcej
Tele-konsumenci pod ochroną marketing

Tele-konsumenci pod ochroną

70 mln zł kar za nieuczciwe reklamy i agresywny marketing, rekompensaty finansowe dla klientów, przeprosiny w telewizji, a to wszystko w ciągu zaledwie tygodnia - UOKiK zagiął parol na telekomy.

Czytaj więcej
Kary za nieuczciwe reklamy dla Cyfrowego Polsatu i Polkomtela reklama

Kary za nieuczciwe reklamy dla Cyfrowego Polsatu i Polkomtela

UOKiK nałożył kary na obie spółki w łącznej wysokości ponad 40 mln zł oraz nakazał emisję informacji o naruszeniu praw konsumentów w telewizji i publikację decyzji na stronach internetowych.

Czytaj więcej
UOKiK sprawdza niektóre zapisy Facebooka media-internet

UOKiK sprawdza niektóre zapisy Facebooka

Czy zasady zbierania i udostępniania danych użytkowników stosowane przez Facebook Ireland mogą naruszać prawa konsumentów?

Czytaj więcej
UOKiK bada reklamy rejestracji prepaid marketing

UOKiK bada reklamy rejestracji prepaid

Urząd ochrony konsumentów "przypomina" przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, że reklama może wprowadzać w błąd także formą graficzną - choćby tzw. małym drukiem.

Czytaj więcej
CCC idzie po Europę panie-przodem

CCC idzie po Europę

Startuje największa w historii firmy kampania reklamowa realizowana równolegle na czterech rynkach na kontynencie. W centrum znajduje się nowy claim, sieć stawia na ugruntowanie tożsamości marki i wzmocnienie jej postrzegania.

Czytaj więcej
Lista Robinsona 2.0 marketing

Lista Robinsona 2.0

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB wprowadza samoregulację, która ma chronić nie tylko osoby, które nie chcą dostawać korespondencji reklamowej pocztą, ale także przez telefon i e-mail.

Czytaj więcej
Radwańska polubi też Mastercooka? marketing

Radwańska polubi też Mastercooka?

BSH dostał zielone światło od urzędu antymonopolowego na przejęcie mienia upadłego FagorMastercooka, a tymczasem z kontrofertą wyszła polska Amica.

Czytaj więcej