Wyniki wyszukiwania dla tagu - upc-polska
ilość wyników: 10

Multimedia, już nie "Polska", dostarczy nie tylko telewizję i internet, ale również prąd i gaz marketing

Multimedia, już nie "Polska", dostarczy nie tylko telewizję i internet, ale również prąd i gaz

Ponieważ rynek usług telekomunikacyjnych jest już nasycony, operator upatruje szansy na rozwój w dostawach nie tylko cyfrowych, ale także jak najbardziej tradycyjnych mediów. Wychodzi też z dużą ogólnokrajową kampanią reklamową (TV, internet, outdoor, BTL). Jej strategię i kreację przygotowała PZL.

Czytaj więcej
Lepiej na swoim media-tv

Lepiej na swoim

Orange zmienia model świadczenia usług telewizyjnych - stawia na samodzielną agregację treści. Choć nadal będzie sprzedawał satelitarną telewizję NC+, to mocniej niż dotychczas stawia na własną ofertę kanałów TV poprzez kabel.

Czytaj więcej
T-Mobile pokaże pazur? opinie

T-Mobile pokaże pazur?

Przejęcie Netii dałoby T-Mobile dostęp do sieci stacjonarnej o zasięgu prawie 2 mln domów. Prawie tylu, ilu klientów Neostrady ma TP SA.

Czytaj więcej
Nadawcy działali w zmowie, kibice przepłacili media-tv

Nadawcy działali w zmowie, kibice przepłacili

Według UOKiK 11 nadawców telewizyjnych zmówiło się, ustalając ceny za transmisje meczów reprezentacji w eliminacjach do mundialu we wrześniu ub.r. Posypały się kary, będą odwołania.

Czytaj więcej
Rynek telewizyjny - jedni z nadzieją, drudzy z obawami media-tv

Rynek telewizyjny - jedni z nadzieją, drudzy z obawami

Polsat skuteczniejszy od TVN. Z dwójki największych komercyjnych nadawców to Telewizja Polsat skuteczniej broniła się w ub.r. przed spadkami.

Czytaj więcej
Atmedia idą w badania media-inne

Atmedia idą w badania

Fragmentaryzacja rynku TV była jedną z przesłanek do uruchomienia projektu badawczego SpotLight.

Czytaj więcej
Święty Mikołaj rozdaje telewizory za złotówkę marketing

Święty Mikołaj rozdaje telewizory za złotówkę

Jak co roku przed świętami operatorzy platform satelitarnych biją się o abonentów. Wraz z nasycaniem się rynku wyścig zbrojeń przybiera na sile.

Czytaj więcej
Agora bardziej optymistyczna niż TVN media-inne

Agora bardziej optymistyczna niż TVN

Wydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.

Czytaj więcej
Netia rośnie dzięki zakupom marketing

Netia rośnie dzięki zakupom

Większe przychody przełożą się na wyższe nakłady marketingowe.

Czytaj więcej
Szukanie punktów styku marketing

Szukanie punktów styku

Dwa najczęściej odmieniane słowa w kontekście transakcji zakupu Plusa przez Zygmunta Solorza-Żaka to: imperium i synergia. Imperium, choć to określenie może na wyrost, rzeczywiście powstaje, natomiast o synergie, przynajmniej szybkie i bezpośrednie, będzie już trudniej.

Czytaj więcej