Wyniki wyszukiwania dla tagu - usp-zdrowie
ilość wyników: 18

68 nominacji w SAR Effie Awards marketing

68 nominacji w SAR Effie Awards

Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.

Czytaj więcej
USP Zdrowie wprowadza nową markę - Oryal reklama

USP Zdrowie wprowadza nową markę - Oryal

Launch wspiera kampania m.in. w TV i online autorstwa FCB Bridge2Fun, Selfish3 i Badi Badi.

Czytaj więcej
Nowa kampania marki Inovox Express przygotowana przez Upside reklama

Nowa kampania marki Inovox Express przygotowana przez Upside

Komunikacja marki z portfolio USP Zdrowie obejmie główne stacje TV i kanały tematyczne.

Czytaj więcej
Polskie przysłowia w nowej kampanii OOH Ibupromu reklama

Polskie przysłowia w nowej kampanii OOH Ibupromu

Autorem kreacji jest agencja 2012.

Czytaj więcej
Ciekawy przypadek USP Zdrowie opinie

Ciekawy przypadek USP Zdrowie

Czy dom mediowy jest od tego, by kupować licencje branżowych serwisów marketingowych dla swoich klientów? Ten niestandardowy "zakup" mediów jest jednym z warunków toczącego się przetargu USP Zdrowie. Mediowcy nie kryją oburzenia.

Czytaj więcej
800 baniek w plecy opinie

800 baniek w plecy

Z MEC odchodzą kolejni klienci. Całą sytuację ratuje niedawna wygrana USP Zdrowie. W opałach jest PHD Media Direction po utracie Unilevera. Co dalej z Polkomtelem?

Czytaj więcej
Havas Media nadaje z NC+ opinie

Havas Media nadaje z NC+

ZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.

Czytaj więcej
Apap zmienia styl. Na już nam dobrze znany opinie

Apap zmienia styl. Na już nam dobrze znany

Marka z kategorii pain próbuje nowych rozwiązań kreatywnych. Gratulujemy odwagi, lecz nie stylu, w jakim to wszystko się wydarzyło.

Czytaj więcej
Przetargi mediowe nie zwalniają tempa opinie

Przetargi mediowe nie zwalniają tempa

Marketerzy siedzą w biurach i liczą koszty mediowe. Mimo sprzyjających okoliczności wolą dłubać w plikach .xls.

Czytaj więcej
Rok 2014 - wzrosty i spadki reklama

Rok 2014 - wzrosty i spadki

Według Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.

Czytaj więcej