ilość wyników: 68
To znaczy również postawy konsumenckie i rynek reklamy - pisze Michał Kwit, communications director & clients operations, Value Media
Czytaj więcejLabcon jest autorem wszystkich spotów, odpowiada za działania kreatywne, PR oraz współpracę z liderami opinii, celebrytami i influencerami.
Czytaj więcejKampanię dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki realizuje agencja Labcon we współpracy z Value Media, SalesTube i Media Read.
Czytaj więcejKreacją zajęła się agencja Leo Burnett, reżyserem spotu jest Sebastian Pańczyk.
Czytaj więcejFakt, że przez ostatnie 3 lata urośliśmy jako grupa o 300% jeśli chodzi o wartość obsługiwanych budżetów reklamowych, a jednocześnie jesteśmy najlepszą agencją w oczach klientów w badaniu "MMP" to dla nas powody do dumy - mówi Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający domu mediowego Value Media.
Czytaj więcejZa stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change Serviceplan.
Czytaj więcejKampania pojawi się w telewizji, social mediach, digitalu oraz radiu.
Czytaj więcejPrzez 16 lat związana była z grupą Havas. Ostatnio kierowała działem strategii Havas Media.
Czytaj więcej14 agencji zdobyło wyróżnienia.
Czytaj więcejGrupa promuje marki Sprandi i Jenny Fairy, a także reaktywowane Americanos i Simple.
Czytaj więcej