Wyniki wyszukiwania dla tagu - vfp-communications
ilość wyników: 15

Gala Golden Arrow imprezownia

Gala Golden Arrow

Nagrody w konkursie Golden Arrow wręczono 22 czerwca na uroczystej gali w Pin-Up Studio.

Czytaj więcej
Tylko terytorium opinie

Tylko terytorium

"Nie ma czegoś takiego jak rodzima myśl kreatywna. Owszem, nasz kraj zamieszkuje kilkaset nieprzeciętnie zdolnych kreatywnie osób, ale, niestety, w tym przypadku mówimy tylko o terytorium".

Czytaj więcej
GoldenSubmarine, Lubię To i Albedo Marketing Agencjami Roku marketing

GoldenSubmarine, Lubię To i Albedo Marketing Agencjami Roku

Podczas wczorajszej gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego.

Czytaj więcej
Saatchi & Saatchi zdobywa grand prix Golden Arrow reklama

Saatchi & Saatchi zdobywa grand prix Golden Arrow

Poznaliśmy laureatów konkursu marketingu bezpośredniego oraz wyróżnione przez "MMP" najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.

Czytaj więcej
11 statuetek i grand prix Golden Arrow marketing

11 statuetek i grand prix Golden Arrow

Jury siódmej edycji konkursu uhonorowało najlepsze prace.

Czytaj więcej
Jury Kreatury wybrało reklama

Jury Kreatury wybrało

W konkursie 33 prace uzyskały nominacje, jest 17 nagród głównych.

Czytaj więcej
Interactive Marketing Meeting za nami imprezownia

Interactive Marketing Meeting za nami

Konferencja poświęcona była trendom m.in. w mobile czy social mediach.

Czytaj więcej
Konferencja 4th Interactive Marketing Meeting artykuly

Konferencja 4th Interactive Marketing Meeting

Grupa Interaktywna Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego pod kierownictwem Borysa Wróbla z agencji Redmobile oraz wydawnictwo VFP Communications zapraszają na IV edycję Interactive Marketing Meeting.

Czytaj więcej
"Rodzinka.pl" Hit dla TVP imprezownia

"Rodzinka.pl" Hit dla TVP

Wyróżnienie "MMP" odebrał sam Juliusz Braun, prezes zarządu TVP. Skromna uroczystość odbyła się na planie serialu.

Czytaj więcej
Wydawcy prasy handlowej w trosce o fair play artykuly

Wydawcy prasy handlowej w trosce o fair play

Dwaj wydawcy zrezygnowali z uczestnictwa w tegorocznej edycji badania czytelnictwa prasy handlowej TRM 2011 realizowanego przez ACNielsena.

Czytaj więcej