Wyniki wyszukiwania dla tagu - viacom
ilość wyników: 10

VOD.pl w nowej odsłonie media-internet

VOD.pl w nowej odsłonie

Serwis ogłasza nową identyfikację wizualną oraz podjęcie współpracy z Viacomem.

Czytaj więcej
Viacom rusza z kanałem Nicktoons media-tv

Viacom rusza z kanałem Nicktoons

Program kierowany jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Nowa stacja trafia do oferty reklamowej Premium TV.

Czytaj więcej
BBC Worldwide powołuje w Polsce lokalny zespół programowy media-tv

BBC Worldwide powołuje w Polsce lokalny zespół programowy

Równocześnie nadawca powiększa dział badań.

Czytaj więcej
Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień reklama

Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień

Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.

Czytaj więcej
Zanim spełni się amerykański sen opinie

Zanim spełni się amerykański sen

Czy Netflix skazany jest na polskim rynku na sukces? Czy ma realną i godną uwagi konkurencję? Czy stoczy bój z piratami? To pierwsze pytania, które nasuwają się po starcie oferty amerykańskiego serwisu w naszym kraju.

Czytaj więcej
Mamy chaos [wywiad] media-inne

Mamy chaos [wywiad]

- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.

Czytaj więcej
Coraz większa fragmentaryzacja media-tv

Coraz większa fragmentaryzacja

Spada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?

Czytaj więcej
Nie mobile i nie content opinie

Nie mobile i nie content

To nie będzie rok mobile, a kontent nie jest królem, czyli co warto wynieść z Cannes Lions (oprócz tony darmowych gadżetów). Festiwal podsumowuje Bartosz Sikora, director Invention Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Atmedia - efekt domina media-inne

Atmedia - efekt domina

Broker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.

Czytaj więcej
Wszyscy marudzą, lecz każdy widział opinie

Wszyscy marudzą, lecz każdy widział

Śledząc publikacje o MTV Video Music Awards, natrafiałem na komentarze, że format się wyczerpał, że wydarzenie nie zaskakuje, a kiedyś działy się rzeczy ekscytujące, np. występ Michalela Jacksona i Slasha czy pocałunek Madonny i Britney Spears - pisze Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV.

Czytaj więcej