ilość wyników: 5
Zmiana dotyczy 20 rynków, w tym Polski.
Czytaj więcejNa największy światowy festiwal kreatywności zgłosiliśmy w tym roku najwięcej prac. Wszystko wskazuje na to, że przywieziemy najmniej statuetek. Dlaczego? Bo Cannes Lions to święto kreatywności, a z tą ostatnio u nas nie jest najlepiej, przynajmniej w reklamie.
Czytaj więcej18 złotych, 62 srebrne i 65 brązowych nagród na KTR 2015. Reklamodawcą Roku została platforma telewizyjna NC+, Agencją Roku ogłoszono DDB & Tribal, Oto Film Domem Produkcyjnym Roku, Platige Image i Studio Orka z tytułem Studio Postprodukcyjne Roku.
Czytaj więcejPod presją malejących przychodów i koniecznych inwestycji w infrastrukturę firmy telekomunikacyjne ograniczają nakłady na marketing. I raczej nic nie wskazuje, by miało się to odmienić.
Czytaj więcejCzy wirtualni operatorzy przekonają do siebie użytkowników komórek?
Czytaj więcej