Wyniki wyszukiwania dla tagu - wavemaker
ilość wyników: 65

Trzeba być czujnym media-inne

Trzeba być czujnym

Mamy jeden z najwyższych wskaźników retencji, czyli utrzymania klientów. Z jednej strony świadczy to o sile agencji, które są w stanie utrzymać budżety klientów, a z drugiej o kryzysie zaufania, który jednak ich skłania do nieustannych przeglądów ofert - mówi Paweł Gala, CEO Wavemakera.

Czytaj więcej
Bilety lotnicze w promocji smartfonów Honor marketing

Bilety lotnicze w promocji smartfonów Honor

Vouchery na przelot do jednego z 16 europejskich miast otrzymają nabywcy telefonów Honor 20 i Honor 20 Lite.

Czytaj więcej
Burgery po szwedzku marketing

Burgery po szwedzku

Wszystko, co oferujemy w naszych restauracjach, ma być premium. Jeśli chodzi o żywność, jesteśmy najbliżej celu. Ale premium to też dogodna lokalizacja, wysoki standard wyposażenia budynków zgodny z najnowszymi trendami - mówi Jerzy Jakubiak, country manager Poland w Max Premium Burgers.

Czytaj więcej
Wavemaker: Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBTQ+ marketing

Wavemaker: Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBTQ+

Blisko połowa polskich internautów uważa, że marki nie powinny angażować się we wsparcie społeczności LGBTQ+. Niekoniecznie stoi to w sprzeczności z ich systemem wartości, 6 na 10 badanych uważa po prostu, że firmy powinny być neutralne światopoglądowo, pokazuje badanie Wavemaker.

Czytaj więcej
Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska" marketing

Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska"

Gala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.

Czytaj więcej
Brąz na festiwalu w Cannes: "Ostatni Twój Weekend" reklama

Brąz na festiwalu w Cannes: "Ostatni Twój Weekend"

Projekt zgłosiła agencja VMLY&R Poland, która była jego pomysłodawcą wraz z portalem Gazeta.pl.

Czytaj więcej
Ostatni "Twój Weekend" z dwiema nominacjami do Cannes Lions reklama

Ostatni "Twój Weekend" z dwiema nominacjami do Cannes Lions

W kategoriach Titanium i Glass będzie walczyć m.in. z Nike, Adidas, HBO, The New York Times, Gillette, L'Oreal i Volvo.

Czytaj więcej
8 na 10 internautów zna Rankomat [wideo] marketing

8 na 10 internautów zna Rankomat [wideo]

Porównywarkę polis ubezpieczeniowych kojarzy obecnie o 60 proc. więcej internautów niż w listopadzie 2018 r.

Czytaj więcej
Prawie 10 proc. widzów ogląda programy telewizyjne "dla beki" media-tv

Prawie 10 proc. widzów ogląda programy telewizyjne "dla beki"

"Chłopaki do wzięcia" oraz "Damy i wieśniaczki" są najchętniej oglądanymi prześmiewczo programami telewizyjnymi - pokazuje badanie Wavemaker.

Czytaj więcej
IKEA rusza z Przystankiem Kuchnia na Lubelszczyźnie reklama

IKEA rusza z Przystankiem Kuchnia na Lubelszczyźnie

Za kreację i realizację projektu odpowiada Agencja Warszawa.

Czytaj więcej