ilość wyników: 10
Zamykamy kolejny rok, z kolejną mutacją COVID-19. Mimo pandemii w przetargach na obsługę mediową działo się sporo.
Czytaj więcejZa kampanię odpowiadają agencja Bardzo, dom produkcyjny Dynamo, dom mediowy FullSix Media oraz agencja Harbingers.
Czytaj więcejPrzez cztery lata był dyrektorem marketingu firmy cukierniczej Wawel.
Czytaj więcejZmiany na rynku czekolady zachodzą powoli, ale systematycznie. W minionym roku święciły triumfy mniejsze formaty, postępuje premiumizacja, a Polacy coraz częściej wybierają czekoladę gorzką.
Czytaj więcejPojazd oferuje nie tylko słodycze, ale również interaktywne gry i zabawy.
Czytaj więcejWspółpraca będzie kontynuowana, choć dostawy słodyczy od firmy Wawel do sieci sklepów Biedronka mogą być ograniczone w stosunku do 2016 r.
Czytaj więcejAgencje interaktywne w sezonie urlopowym walczą o nowe budżety. Przetargi zakończyły już: PGE, BPH, Hebe czy Tchibo.pl. Kilka konkursów nadal trwa i nie wszyscy mogą sobie pozwolić na rozłożenie leżaków.
Czytaj więcejKraft i Wedel nie ustają w wyścigu o pozycję lidera. Czy nowa strategia komunikacyjna Wedla sprowokuje do odpowiedzi producenta Milki?
Czytaj więcejW segmencie czekolady w Polsce wiele się ostatnio działo. Wielki wyścig Krafta i Wedla odbył się przy poważnym ścięciu wydatków reklamowych.
Czytaj więcej