ilość wyników: 7
O tym, jak przebić się z komunikatem marketingowym do konsumenta w sytuacji, gdy internetowy Black Friday to nowa normalność, mówią nam Przemysław Puchalski, Creative Director i Przemysław Boruciński, Strategy Communication Planner w agencji WebTalk.
Czytaj więcejW związku ze zmianami Jacek Redźko (chief creative officer) ma poświęcić się w większym stopniu rozbudowie domu produkcyjnego Asap & Asap Video.
Czytaj więcejProducent zapewnia, że nowy model łączy zalety SUV-ów i aut kompaktowych.
Czytaj więcejKampania realizowana przez Webtalk obejmuje serię 30-sekudnowych spotów wideo w internecie.
Czytaj więcejZa produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja WebTalk.
Czytaj więcejTwarzą kampanii został pisarz Szczepan Twardoch.
Czytaj więcejTo mógłby być kolejny artykuł o sukcesach i rozwoju młodej agencji. A w przypadku WebTalk byłoby o czym pisać. Jednak jak mówią założyciele agencji - Michał Dunin i Maciej Maślak - najlepiej o firmie świadczą historie jej pracowników i to, jak rozwijają się razem z nią.
Czytaj więcej