Wyniki wyszukiwania dla tagu - wedel
ilość wyników: 10

Znamy wyniki XII edycji Superbrands marketing

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Czytaj więcej
Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu media-internet

Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu

Małgorzata Ohme będzie rozmawiać z matkami znanych osób, Piotr Kędzierski opowie o grach komputerowych, a Piotr Najsztub poprowadzi talk-show.

Czytaj więcej
Zebra: reaktywacja reklama

Zebra: reaktywacja

Lotte Wedel powitało jesień nową platformą komunikacyjną i rozległą kampanią. Firma żegna się z Wargorrem - sięga do źródeł i historii marki.

Czytaj więcej
Wedel zaprasza do gry w Memory marketing

Wedel zaprasza do gry w Memory

Lotte Wedel wspiera Mieszankę Wedlowską.

Czytaj więcej
Przyjemność normalności panie-przodem

Przyjemność normalności

Kolejne międzynarodowe koncerny uczyły Jolantę Borowską skomplikowanej budowy aktu przyjemności. Pod mleczną pianką retailowego cappuccino kryje się wieloletnie doświadczenie i dbałość o szczegóły. Przy czym konsument ma tego składu nie znać - tylko jego efektem się delektować.

Czytaj więcej
Czekolada nie zawsze słodka marketing

Czekolada nie zawsze słodka

W świecie globalnej Północy kawa i czekolada kojarzy się wyłącznie z przyjemnością. A co na to mieszkańcy globalnego Południa, którzy zbierają ziarna kakaowca? Czy sprawiedliwy handel ma znaczenie dla polskich konsumentów?

Czytaj więcej
To nie jest polski Super Bowl opinie

To nie jest polski Super Bowl

Negatywny efekt Euro widać nie tylko w wydatkach reklamowych, zawodzi też kreacja.

Czytaj więcej
Retronowocześni - analiza trendu opinie

Retronowocześni - analiza trendu

Agata Grabowska, research & development executive w firmie badawczej 4P, pisze o trendzie, który przestał być niszowy i ma coraz większy wpływ na działania marketingowe.

Czytaj więcej
Czym zaskoczyć konsumenta? marketing

Czym zaskoczyć konsumenta?

Dorota Gomółka, managing director Ogilvy Action, pisze o specyfice kreacji w projektach marketing services.

Czytaj więcej
Eksperyment Kompanii Piwowarskiej i inne wydarzenia informacje

Eksperyment Kompanii Piwowarskiej i inne wydarzenia

Przedstawiamy subiektywny przegląd najbardziej interesujących historii z kilku minionych dni. Głównym źródłem jest dzienny serwis MMP24.

Czytaj więcej