ilość wyników: 40
Z raportu "The Crown: Behind the Streams" dowiadujemy się m.in., że hashtag #TheCrown wygenerował ponad 6,1 mld wyświetleń na TikToku, a co drugiego przedstawiciela pokolenia Z zainspirował do pogłębienia wiedzy na temat historii XX w.
Czytaj więcejWspółpraca agencji z marką sieci domów towarowych John Lewis trwająca 14 lat zaowocowała m.in. szeroko komentowaną co roku specjalną reklamą na Boże Narodzenie.
Czytaj więcejNa zawieszenie normalnej emisji reklam zdecydowali się m.in. czołowi operatorzy cyfrowych nośników OOH.
Czytaj więcejPlatformy mediów społecznościowych stanowią zagrożenie dla całego społeczeństwa ze względu na rozprzestrzenianie fałszywych wiadomości. Zaufane, sprawdzone i zweryfikowane źródła informacji są coraz istotniejsze w walce z negatywnym wpływem społecznym tych platform - uważa Niki West z Newsworks.
Czytaj więcejKoncern paliwowy zamierza zmienić nazwę i przenieść siedzibę z Holandii do Wielkiej Brytanii.
Czytaj więcejHasłem "Zapytaj naszych sportowców" ("Ask Our Athletes") marka chce zasugerować, że klienci otrzymują znacznie więcej niż zwykłą obsługę, gdy wchodzą do sklepu Nike.
Czytaj więcejJacek Olczak, CEO Philip Morris International, uważa, że rząd brytyjski powinien potraktować papierosy tak jak samochody o napędzie spalinowym, których sprzedaż ma być zakazana od 2030 r.
Czytaj więcej90-minutową rozmowę przeprowadzoną przez Oprah Winfrey i wyemitowaną w niedzielny wieczór przez stację CBS obejrzało w Stanach Zjednoczonych ponad 17 milionów widzów.
Czytaj więcejTo w ogóle pierwszy stacjonarny sklep Amazona poza Stanami Zjednoczonymi.
Czytaj więcejAnnette King, CEO Publicis Groupe UK, uważa, że B2B, w którym specjalizuje się przejmowana agencja, to "obszar dużego wzrostu".
Czytaj więcej