ilość wyników: 9
Wojciech Kowalczyk, wicedyrektor Biura Reklamy TVP został odwieszony. Drugi z wicedyrektorów prawdopodobnie rozstaje się z biurem.
Czytaj więcejOsoby po 50. roku życia występują tylko w co dziesiątej reklamie telewizyjnej. W bloku reklamowym niezmiennie królują dorośli przed pięćdziesiątką - wynika z nowej fali badania zawartości reklam przeprowadzonego przez BR TVP.
Czytaj więcejWraz z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej zapraszamy na debatę 5 sierpnia o godzinie 11.
Czytaj więcejW planach: nowy odcinek przynajmniej raz w tygodniu.
Czytaj więcejW naszej ankiecie wzięli udział Bartek Cymer, Wojciech Kowalczyk, Dominik Wałęga i Marcin Dec.
Czytaj więcejPrezentujemy najciekawsze wątki z wystąpień praktyków i ekspertów, którzy spotkali się 10 lipca na stadionie Legii w Warszawie na 4. edycji konferencji Digital Adventure powered by Resolution.
Czytaj więcejAgencja Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa, gdzie eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, Adidas, T-Mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest - kierowca wyścigowy.
Czytaj więcejJednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy - wynika z przeprowadzonego badania.
Czytaj więcejPrawie w co trzeciej reklamie telewizyjnej pojawia się adres WWW reklamodawcy. Rzadko wskazywane są aplikacje mobilne lub social media. Takie wnioski wynikają ze szczegółowej analizy przeprowadzonej przez Biuro Reklamy TVP.
Czytaj więcej