Wyniki wyszukiwania dla tagu - wojciech-kowalczyk
ilość wyników: 9
Trwa karuzela kadrowa w TVP media-tv

Wojciech Kowalczyk, wicedyrektor Biura Reklamy TVP został odwieszony. Drugi z wicedyrektorów prawdopodobnie rozstaje się z biurem.

Czytaj więcej
Biuro Reklamy TVP: Pokolenie silver wciąż pomijane w reklamach reklama

Osoby po 50. roku życia występują tylko w co dziesiątej reklamie telewizyjnej. W bloku reklamowym niezmiennie królują dorośli przed pięćdziesiątką - wynika z nowej fali badania zawartości reklam przeprowadzonego przez BR TVP.

Czytaj więcej
Silver marketing, czyli jak komunikować się z pokoleniem 50+? Debata online marketing

Wraz z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej zapraszamy na debatę 5 sierpnia o godzinie 11.

Czytaj więcej
"Media Marketing Polska" ma swój podcast! podcasty-mmponline

W planach: nowy odcinek przynajmniej raz w tygodniu.

Czytaj więcej
Co przyniesie 2020 rok? Pytamy branżowych ekspertów marketing

W naszej ankiecie wzięli udział Bartek Cymer, Wojciech Kowalczyk, Dominik Wałęga i Marcin Dec.

Czytaj więcej
O potencjale sportu i e-sportu w marketingu na konferencji Digital Adventure marketing

Prezentujemy najciekawsze wątki z wystąpień praktyków i ekspertów, którzy spotkali się 10 lipca na stadionie Legii w Warszawie na 4. edycji konferencji Digital Adventure powered by Resolution.

Czytaj więcej
Konferencja Digital Adventure 4: Potencjał sportu i e-sportu w marketingu już 10 lipca marketing

Agencja Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa, gdzie eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, Adidas, T-Mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest - kierowca wyścigowy.

Czytaj więcej
Biuro Reklamy TVP: Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie media-tv

Jednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy - wynika z przeprowadzonego badania.

Czytaj więcej
Reklamodawcy TV chętnie kierują odbiorców do strony WWW media-tv

Prawie w co trzeciej reklamie telewizyjnej pojawia się adres WWW reklamodawcy. Rzadko wskazywane są aplikacje mobilne lub social media. Takie wnioski wynikają ze szczegółowej analizy przeprowadzonej przez Biuro Reklamy TVP.

Czytaj więcej