Wyniki wyszukiwania dla tagu - wpp
ilość wyników: 31

Martin Sorrell odchodzi z WPP reklama

Martin Sorrell odchodzi z WPP

Od 33 lat był CEO największej grupy reklamowej świata.

Czytaj więcej
Fuzja Ogilvy i J. Walter Thompson w Polsce reklama

Fuzja Ogilvy i J. Walter Thompson w Polsce

Beata Turlejska, dotychczasowa CEO JWT Lemon Sky, rozstaje się z firmą, która od tej pory będzie zarządzana przez Agnieszkę Wasilewską, prezes zarządu i managing director grupy Ogilvy w Polsce.

Czytaj więcej
Ruch na scenie międzynarodowej opinie

Ruch na scenie międzynarodowej

Rok 2018 zaczął się od globalnego przetargu mediowego Marsa. Za jego przykładem poszło jeszcze kilku klientów.

Czytaj więcej
Orange zmieni zasady współpracy z agencjami reklama

Orange zmieni zasady współpracy z agencjami

Miałby powstać "interdyscyplinarny" zespół w ramach Publicis Groupe. Do gry powraca Leo Burnett.

Czytaj więcej
Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker media-inne

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Czytaj więcej
Po połączeniu MEC i Maxusa powstaje Wavemaker media-inne

Po połączeniu MEC i Maxusa powstaje Wavemaker

Pod nową marką agencja będzie działała w 90 krajach.

Czytaj więcej
Manna Mindshare opinie

Manna Mindshare

Mindshare zdobywa globalny budżet Sanofi. Jego przeniesienie dokona się na przełomie roku. Polski oddział ma powody do radości.

Czytaj więcej
4 - 1 = 4 opinie

4 - 1 = 4

WPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.

Czytaj więcej
MediaCom wygrywa globalny budżet PSA media-inne

MediaCom wygrywa globalny budżet PSA

Według szacunków Campaign budżet tego klienta jest wart 875 mln euro.

Czytaj więcej
Kręta droga Toyoty opinie

Kręta droga Toyoty

Prawdopodobnie lokalny budżet mediowy Toyoty powędruje z Omnicomu do GroupM. Sprawcą zamieszania jest agencja The & Partnership z główną siedzibą w Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej