ilość wyników: 10
Na shortlistach festiwalu znalazł się również projekt agencji McCann Poland - "Chłopi 2050" oraz animacja "Start with connection" zrealizowana przez wrocławskie studio Juice.
Czytaj więcejGroup One jako pierwsza firma w branży marketingowej podpisała deklarację z Fundacją WWF Polska, w której zobowiązuje się do działań mających na celu redukcję śladu węglowego dla neutralności klimatycznej.
Czytaj więcejJedna z głównych inicjatyw stacji telewizyjnej należącej do WarnerMedia, wspierana przez WWF, rusza w całym regionie EMEA z początkiem czerwca.
Czytaj więcejW kategorii Apps and Software: Education & Reference.
Czytaj więcejGasząc światła na godzinę we wszystkich sklepach w sobotę 27 marca, sieć bierze ponownie udział w globalnej akcji WWF "Godzina dla Ziemi".
Czytaj więcejZnani aktorzy biją na alarm w nowym słuchowisku przygotowanym we współpracy z agencją McCannWorldgroup oraz Mastercard Polska.
Czytaj więcejTo akcja na rzecz ginących gatunków zwierząt. Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł.
Czytaj więcejAkcja jest promowana w serwisach internetowych Wyborcza.pl, na profilach dziennika w mediach społecznościowych oraz w wydaniu papierowym "Gazety Wyborczej".
Czytaj więcejZajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital.
Czytaj więcej180heartbeats + Jung v. Matt, Young & Rubicam i Getin Noble Bank nagrodzeni na festiwalu.
Czytaj więcej