Wyniki wyszukiwania dla tagu - wydawnictwo-bauer
ilość wyników: 12

Bauer stawia na magazyn "Well" i rezygnuje z pisma "Grazia" media-prasa

Bauer stawia na magazyn "Well" i rezygnuje z pisma "Grazia"

Magazyn "Well" w regularnym cyklu wydawniczym pojawi się od stycznia 2018 r. Licencja na tytuł "Grazia" wygasa z końcem 2017 r.

Czytaj więcej
Listopadowy "Twój Styl" wspierany przez Digit-Art i MEC media-prasa

Listopadowy "Twój Styl" wspierany przez Digit-Art i MEC

Wydawnictwo Bauer promuje numer z dodatkiem tematycznym i gadżetem.

Czytaj więcej
Monika Stukonis naczelną "Pani" media-prasa

Monika Stukonis naczelną "Pani"

Stanowisko szefa redakcji magazynu Wydawnictwa Bauer obejmie od grudnia br.

Czytaj więcej
"Poradnik 50+" trafia na rynek media-prasa

"Poradnik 50+" trafia na rynek

Wydawnictwo Bauer uzupełnia portfolio w segmencie pism dla dojrzałych kobiet.

Czytaj więcej
Wydawnictwo Bauer wydaje magazyn "Well" media-prasa

Wydawnictwo Bauer wydaje magazyn "Well"

Dorota Wellman została redaktor kreatywną i twarzą magazynu, a redaktorem prowadzącym Magdalena Jaros-Szmidt, wicenaczelna "Twojego Stylu".

Czytaj więcej
Magdalena Rzepnicka-Wyglądała pokieruje marketingiem AGD polskiego Samsunga marketing

Magdalena Rzepnicka-Wyglądała pokieruje marketingiem AGD polskiego Samsunga

Przeszła z Sony Music Entertainment Poland.

Czytaj więcej
Kiedy zabraknie prasy media-prasa

Kiedy zabraknie prasy

- To będzie rynek, na którym najważniejsza będzie cena. W ramach tego systemu nie będą potrzebni dyrektorzy, stratedzy czy media plannerzy, a jedynie sprawni handlowcy i informatycy - mówi Witold Woźniak, prezes Bauer Media, który chce zwrócić uwagę na rolę wydawców w ekosystemie reklamowym.

Czytaj więcej
Gwiazdy coraz mniej błyszczą media-prasa

Gwiazdy coraz mniej błyszczą

Magazyny people notują wyraźne spadki sprzedaży. Zmiany w konsumpcji mediów dotknęły jeden z najbardziej odpornych segmentów prasowych.

Czytaj więcej
Test skuteczności Bauera media-prasa

Test skuteczności Bauera

Wkrótce do sprzedaży wejdzie "Naj", który po raz pierwszy pojawi się jako dwutygodnik. Prawdopodobnie będzie to także pierwsze zmienione wydanie tego pisma. Wciąż nie wiadomo, jakie plany Bauer ma w stosunku do "Olivii".

Czytaj więcej
Więcej luksusu w G+J opinie

Więcej luksusu w G+J

Sprzedaż najsłabszego ze swoich tytułów wydawca tłumaczy nową strategią biznesową, którą krótko można określić: "idziemy w luksus". Nie brakuje jednak sygnałów z rynku, że to strategia na przeczekanie, aż wreszcie dojdzie do globalnej sprzedaży G+J.

Czytaj więcej