Wyniki wyszukiwania dla tagu - young-rubicam
ilość wyników: 31

Danonki odświeżają opakowania reklama

Danonki odświeżają opakowania

W ramach akcji "back to school" marka z portfolio Danone wesprze swoje produkty kampanią w telewizji i digitalu.

Czytaj więcej
Bogna Balicka w Leo Burnett reklama

Bogna Balicka w Leo Burnett

Poprzednio związana była z agencją Young & Rubicam, w której pełniła funkcję managing partnera BavLab.

Czytaj więcej
Jakub Barzak marketing managerem w Storytel marketing

Jakub Barzak marketing managerem w Storytel

Wcześniej pracował w Young & Rubicam, gdzie jako business director odpowiadał za współpracę z Amazonem na kilku europejskich rynkach.

Czytaj więcej
Roksana Kałużna account directorem w Ogilvy & Mather reklama

Roksana Kałużna account directorem w Ogilvy & Mather

Nowe osoby w dziale client service agencji.

Czytaj więcej
Aviva zaczyna kampanię "Wiem, czym oddycham" [wideo] reklama

Aviva zaczyna kampanię "Wiem, czym oddycham" [wideo]

Za koncepcję kreatywną, realizację oraz produkcję odpowiada agencja Young & Rubicam.

Czytaj więcej
Dariusz Andrian na czele Young & Rubicam Brands w Polsce reklama

Dariusz Andrian na czele Young & Rubicam Brands w Polsce

Zastąpi Michała Kazimierczaka, który rozstał się z grupą Y&R.

Czytaj więcej
Dieta Sebastiana zachęcała do dzielenia się posiłkiem [wideo] reklama

Dieta Sebastiana zachęcała do dzielenia się posiłkiem [wideo]

Danone w ciekawy sposób zwrócił uwagę na kolejną edycję programu "Podziel się dobrym posiłkiem".

Czytaj więcej
Luis Tauffer jurorem w konkursie The Young Ones 2017 reklama

Luis Tauffer jurorem w konkursie The Young Ones 2017

Executive creative director Young & Rubicam Poland weźmie udział w The One Show Festival 2017.

Czytaj więcej
Jogurt jak biżuteria panie-przodem

Jogurt jak biżuteria

Danone ruszył z kampanią promującą nowe warianty smakowe jogurtu deserowego Fantasia, którego opakowania zaprojektowała Ania Kruk - projektantka biżuterii.

Czytaj więcej
Fenomen wody marketing

Fenomen wody

- 40 proc. Polaków wodę niegazowaną pije rzadziej niż raz w miesiącu. To duża szansa na rozwój. Spodziewamy się, że w tym roku kategoria wody urośnie nawet 7 proc., a do 2020 r. dalej będzie notować wzrosty - mówi Inga Songin, dyrektor marketingu i PR w Żywiec Zdrój.

Czytaj więcej