Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 91

YouTube zmienia zasady współpracy z twórcami komercyjnymi media-internet

YouTube zmienia zasady współpracy z twórcami komercyjnymi

Aby możliwa była monetyzacja kanału, musi być on oglądany przez 4 tys. godzin w ciągu ostatnich 12 miesięcy i mieć przynajmniej 1 tys. subskrybentów.

Czytaj więcej
Vivus z nową platformą komunikacji - Mister Hajs (Mr Hi's) marketing

Vivus z nową platformą komunikacji - Mister Hajs (Mr Hi's)

Firma pożyczkowa w parodii stylu disco polo.

Czytaj więcej
Powraca człowiek opinie

Powraca człowiek

Trzeba pamiętać, że to poznanie człowieka i skupienie się na jego potrzebach, a nie na nowych goglach VR pozwoli osiągać cele klientów i odbiorców komunikacji marketingowej - przekonuje Ewa Zakrzewska, strategy & capability manager Publicis Media.

Czytaj więcej
Nie tylko "Satisfaction" - muzyka w reklamie reklama

Nie tylko "Satisfaction" - muzyka w reklamie

Muzyka w polskich reklamach to na ogół albo przeróbki wielkich przebojów - zgodnie z zasadą: lubimy najbardziej to, co dobrze znamy - albo utwory z banków dźwięków, czyli stocka.

Czytaj więcej
Znamy już muzyczne gwiazdy Saturday Night Live Polska media-tv

Znamy już muzyczne gwiazdy Saturday Night Live Polska

Na stałe w programie zagości Grzech Band, czyli World Orchestra Grzecha Piotrowskiego, a w premierowym odcinku pojawi się Daria Zawiałow.

Czytaj więcej
"Mała książka, wielki człowiek" reklama

"Mała książka, wielki człowiek"

Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom.

Czytaj więcej
Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni opinie

Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni

Wstrzymanie emisji spotów na YouTubie przez m.in. Marsa, Adidasa i Lidla to kolejna w tym roku sytuacja, która mobilizuje rynek reklamowy do dyskusji o znaczeniu kontekstu, w jakim pojawiają się marki ze swoją komunikacją.

Czytaj więcej
Saturday Night Live Polska już wkrótce media-internet

Saturday Night Live Polska już wkrótce

Premiera polskiej edycji legendarnego programu na Showmax w sobotę 2 grudnia o godzinie 21.

Czytaj więcej
Znamy wyniki XII edycji Superbrands marketing

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Czytaj więcej
Influencerzy: jakich (i jak ich) wybrać opinie

Influencerzy: jakich (i jak ich) wybrać

Wykorzystanie znanej twarzy w kampanii jest jednym z najszybszych i stosowanym od lat sposobem na to, aby konsument zapamiętał markę. Choć influencer marketing jest czymś zgoła nowym i świeżym, nikt już nie zadaje sobie pytania czy, ale jak i jakich influencerów wykorzystywać.

Czytaj więcej