Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 110

Interia ma ponad 20 milionów użytkowników PROMOCJA

Interia ma ponad 20 milionów użytkowników

Serwisy Grupy Interia w marcu br. odwiedziło ponad 20 milionów użytkowników, wynika z badania Gemius/PBI za marzec 2018. To efektowne potwierdzenie trendu utrzymującego się od kilkunastu miesięcy - Interia rośnie najszybciej na tle portalowej konkurencji.

Czytaj więcej
Nie ogłaszajmy końca Snapchata opinie

Nie ogłaszajmy końca Snapchata

Snapchat zrewolucjonizował świat social mediów. Dajmy mu szansę.

Czytaj więcej
Saatchi & Saatchi IS promuje wystawę w Muzeum Polin [wideo] reklama

Saatchi & Saatchi IS promuje wystawę w Muzeum Polin [wideo]

Pierwszym elementem kampanii promującej wystawę "Obcy w domu. Wokół Marca ‘68" jest spot "Złe słowa".

Czytaj więcej
Fashionista - nowa modowa kampania Cheetos [wideo] reklama

Fashionista - nowa modowa kampania Cheetos [wideo]

Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland.

Czytaj więcej
Region CEE: Przegonić intruzów reklama

Region CEE: Przegonić intruzów

Reklamodawcy w niemal całej Europie Środkowej coraz większy potencjał widzą w social media. Rozmowa z Agnieszką Chabrzyk, country director w Business Factory & ROI Hunter Poland, marketingowym partnerem Facebooka na region CEE.

Czytaj więcej
Gorący marketingowy Mundial opinie

Gorący marketingowy Mundial

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji mogą być szansą dla naszych piłkarzy, jak również marketerów.

Czytaj więcej
PKO BP chwali się wynikami kampanii w YT reklama

PKO BP chwali się wynikami kampanii w YT

Spot "Kluczowe decyzje" w niespełna 13 dni obejrzano ponad 3,5 mln razy

Czytaj więcej
eSport w Polsce: streamerzy, gracze i sponsorzy opinie

eSport w Polsce: streamerzy, gracze i sponsorzy

Zastanawialiście się kiedyś jak wygląda polska społeczność graczy? Czym się interesują? Na kim się wzorują? Czyimi są fanami? A może bardziej ciekawi Was druga strona medalu - ich sponsorzy? Michał Wieczorek, content marketing specialist Sotrendera, przygląda się bliżej grupom oraz ich specyfice.

Czytaj więcej
9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska media-tv

9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska

Za realizację kampanii wspierającej program odpowiadał dział on-air VIMN Poland, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej
10 milionów minut uwagi media-internet

10 milionów minut uwagi

- Dawna zasada "Content is King" już nie jest aktualna. Nie wystarczy zarobić świetnego materiału dla marki i czekać aż ludzie zaczną sami to oglądać. Dziś dystrybucja jest królem, a kontent, kreacja jest tego pochodną - mówi Krystian Botko, CEO TalentMedia.

Czytaj więcej