Wyniki wyszukiwania dla tagu - youtube
ilość wyników: 83

Znamy wyniki XII edycji Superbrands marketing

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Czytaj więcej
Influencerzy: jakich (i jak ich) wybrać opinie

Influencerzy: jakich (i jak ich) wybrać

Wykorzystanie znanej twarzy w kampanii jest jednym z najszybszych i stosowanym od lat sposobem na to, aby konsument zapamiętał markę. Choć influencer marketing jest czymś zgoła nowym i świeżym, nikt już nie zadaje sobie pytania czy, ale jak i jakich influencerów wykorzystywać.

Czytaj więcej
AbstrachujeTV i sześć innych serwisów opuszcza LifeTube media-internet

AbstrachujeTV i sześć innych serwisów opuszcza LifeTube

Całkowita liczba wyświetleń na siedmiu kanałach wynosi ponad miliard, a ich użytkownicy generują 50 mln wyświetleń miesięcznie.

Czytaj więcej
TalentMedia wprowadza na polski rynek markę Hatchimals reklama

TalentMedia wprowadza na polski rynek markę Hatchimals

Polska agencja autorem kampanii kanadyjskiego producenta zabawek - firmy SpinMaster.

Czytaj więcej
MTV Music stawia na polskie produkcje media-tv

MTV Music stawia na polskie produkcje

Kanał rozpoczyna promocję. Akcent postawiono na social media.

Czytaj więcej
Start-up o wielu twarzach marketing

Start-up o wielu twarzach

Polskie start-upy pracujące nad projektami marketingowymi mają dziś dużo do zaoferowania - i małym lokalnym firmom, i międzynarodowym korporacjom.

Czytaj więcej
Artur Żmijewski twarzą Gomez.pl [wideo] reklama

Artur Żmijewski twarzą Gomez.pl [wideo]

Rusza kampania promująca jesienno-zimową kolekcję odzieżową.

Czytaj więcej
Gortat, Brodka i Kamiński promują Muzeum Narodowe reklama

Gortat, Brodka i Kamiński promują Muzeum Narodowe

Kampania realizowana jest pod hasłem "A ty, co zobaczysz?"

Czytaj więcej
Publicis rusza z nową kampanią dla Renault reklama

Publicis rusza z nową kampanią dla Renault

To nowa odsłona działań "True stories".

Czytaj więcej
Polscy internauci są tradycjonalistami media-internet

Polscy internauci są tradycjonalistami

W stosunku do świata Polacy są ponadprzeciętnie przywiązani do Facebooka i YouTube, a mało korzystają z Instagrama i serwisów subskrypcyjnych.

Czytaj więcej