ilość wyników: 26
Kampania "Explore mode ON" prowadzona jest na siedmiu rynkach europejskich, w tym polskim.
Czytaj więcejPrzez ostatnie trzy lata związany był z Zalando.
Czytaj więcejPiąta już edycja konferencji o e-commerce, budowaniu lojalności i customer journey odbędzie się 26 października w formule hybrydowej.
Czytaj więcejKomunikacja powstała we współpracy z agencją kreatywną Kolle Rebbe.
Czytaj więcej10-tysięczne urządzenie stanęło we Wrocławiu.
Czytaj więcejW kampanii, za którą odpowiada Anomaly Berlin, wykorzystano serię portretów wykonanych przez fotografkę Sarah Blais oraz spot, któremu ostateczny kształt nadał Vincent Haycock.
Czytaj więcejNowa oferta pre-owned rusza na razie w Niemczech i w Hiszpanii, w październiku będzie dostępna na kolejnych rynkach, w tym w Polsce.
Czytaj więcejPlatforma modowa i lifestyle'owa współdziała z Kampanią Przeciw Homofobii i polską marką MISBHV. Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.
Czytaj więcejWcześniej pracował jako country manager w berlińskim biurze Zalando.
Czytaj więcejW Warszawie, Łodzi, Poznaniu i na Śląsku kreacje nawiązywać mają do lokalnej kultury i gwary oraz stereotypów.
Czytaj więcej