Wyniki wyszukiwania dla tagu - zenith
ilość wyników: 110
Zielono mi [reklama zeroemisyjna] reklama

Unijne regulacje i rządowe decyzje mają nas prowadzić ku bardziej zrównoważonej gospodarce. Jej częścią jest również rynek reklamowy i będzie on zmuszony wypełniać różne zobowiązania. To dopiero początek zmian. A już się okazuje, że reklama nigdy nie będzie zeroemisyjna.

Czytaj więcej
Marta Osińska: Outdoor przestaje być postrzegany jako medium niemierzalne media-ooh

Wdrożone w ubiegłym roku rozwiązanie Precision OOH okazało się game changerem. Dzięki niemu wzbogaciliśmy raportowanie kampanii o strukturę widowni, do której dotarła reklama na wybranym nośniku - pisze Marta Osińska, senior media strategy & innovations manager w domu mediowym Zenith.

Czytaj więcej
Przetargi - czerwiec 2023 media-inne

Zenith w Polsce nie mógł stanąć do walki o budżet mediowy Carlsberga przez stałą obsługę Kompanii Piwowarskiej. Z dużym wstydem musi mierzyć się Shell - trwają bojkoty wokół tego postępowania i agencje chcąc nie chcąc z niego rezygnują.

Czytaj więcej
Żabka Jush zachęca, by zamawiać do domu i w plener reklama

Kampania wizerunkowa pod hasłem "Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener" potrwa do końca sierpnia. Towarzyszy jej aktywacja konsumencka.

Czytaj więcej
Przetargi - maj 2023 media-inne

Przetarg mediowy Carlsberga wchodzi w kolejną fazę. Już tylko trzy sieci brane są pod uwagę. OMD z kolei walczy o utrzymanie Beiersdorfu. EssenceMediacom walczy o dalszą współpracę z Uberem.

Czytaj więcej
Skąd? Dokąd? (14) marketing

W najnowszym odcinku m.in. o awansach w VMLY&R oraz zmianach w zespole influencer marketingu agencji Stor9.

Czytaj więcej
Skąd dokąd (1) marketing

W naszym nowym cyklu przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.

Czytaj więcej
Zenith pije szampana z Pepsi opinie

I zajada się Pizzą Hut oraz KFC.

Czytaj więcej
Żabka Jush z kampanią "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy" reklama

To kontynuacja zeszłorocznej komunikacji "No i super, że nie macie czasu na zakupy".

Czytaj więcej
Żabka Jush z nową kampanią marketing

Za koncept kreatywny kampanii pod hasłem "No i super, że nie macie czasu na zakupy" odpowiada agencja reklamowa PZL.

Czytaj więcej