ilość wyników: 110
Unijne regulacje i rządowe decyzje mają nas prowadzić ku bardziej zrównoważonej gospodarce. Jej częścią jest również rynek reklamowy i będzie on zmuszony wypełniać różne zobowiązania. To dopiero początek zmian. A już się okazuje, że reklama nigdy nie będzie zeroemisyjna.
Czytaj więcejWdrożone w ubiegłym roku rozwiązanie Precision OOH okazało się game changerem. Dzięki niemu wzbogaciliśmy raportowanie kampanii o strukturę widowni, do której dotarła reklama na wybranym nośniku - pisze Marta Osińska, senior media strategy & innovations manager w domu mediowym Zenith.
Czytaj więcejZenith w Polsce nie mógł stanąć do walki o budżet mediowy Carlsberga przez stałą obsługę Kompanii Piwowarskiej. Z dużym wstydem musi mierzyć się Shell - trwają bojkoty wokół tego postępowania i agencje chcąc nie chcąc z niego rezygnują.
Czytaj więcejKampania wizerunkowa pod hasłem "Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener" potrwa do końca sierpnia. Towarzyszy jej aktywacja konsumencka.
Czytaj więcejPrzetarg mediowy Carlsberga wchodzi w kolejną fazę. Już tylko trzy sieci brane są pod uwagę. OMD z kolei walczy o utrzymanie Beiersdorfu. EssenceMediacom walczy o dalszą współpracę z Uberem.
Czytaj więcejW najnowszym odcinku m.in. o awansach w VMLY&R oraz zmianach w zespole influencer marketingu agencji Stor9.
Czytaj więcejW naszym nowym cyklu przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejTo kontynuacja zeszłorocznej komunikacji "No i super, że nie macie czasu na zakupy".
Czytaj więcejZa koncept kreatywny kampanii pod hasłem "No i super, że nie macie czasu na zakupy" odpowiada agencja reklamowa PZL.
Czytaj więcej